Samstag, 25. September 2010

New Shoes

Good morning:)
Did you have a good start into weekend?
At this point I actually would have loved to show you the pictures from the event I went to an Thursday…BUT…I was stupid enough to charge the battery before leaving and to forget it at home:( So now I have get the pictures from Sandra:) So you might have to wait some days, before, I can show the pictures to you! I’m really sorry!!
So now I decided to show you my new shoes, which I bought yesterday at H&M:) Simply love them:) The color, the shape… I can’t wait to show them to you in an outfit post:) Hope the weather get’s better, so that I can take some outfit pictures today;)

Hear from me soon:)
Kisses

Guten Morgen:)
Und hattet ihr alle einen guten Start ins Weekend?
Heute wollte ich euch ja eigentlich die Fotos vom Fashion Event zeigen...ABER...Leider hatte ich die geniale Ideekurz vor dem Event meinen Akku noch aufzulanden, um ihn dann zu Hause zu vergssen;) Naja, jetzt hab ich keine Fotos und bin auf die Fotos angewiesen, die Sandra gemacht hat;) Ihr müsst ich daher noch etwas gedulden, was mir echt leid tut!!
Von daher zeige ich euch heute meinen neuen Schuhe, die ich mir gestern bei H&M geholt habe:) Was soll ich sagen, ich liebe sie einfach. Die Farbe, die Form...Ich kann’s kaum erwarten sie euch in einem Outfit-Post zu zeigen:) Ich hoffe das Wetter wird besser, so dass ich heute gleich noch ein Outfit fotografieren kann:)

Melde mich bald wieder:)
Küsschen



Kommentare:

  1. these shoes are nice, love them!!

    XX

    AntwortenLöschen
  2. kool das dschue na gha hät sind wükli super :)) ich muess hüt go jacke poschte :) hoff find e schöni :))


    xx
    www.slfgoeshigh.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  3. schöne schuhe, bin auf die fotos gespannt.
    ich vergesse immer meine speicherkarte daheim im laptop, genauso ärgerlich! :-)

    AntwortenLöschen
  4. Great shoes! :)
    XX

    Follow my blog at http://fortheloveoffashionandotherthings.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  5. Woow,amazing shoes:)

    http://agitarsimonroe.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  6. l o v e those!!
    xoxo
    K.
    http://kcomekarolina.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  7. Die Schuhe sind echt toll! So welche habe ich die ganze Zeit schon gesucht und nie welche gefunden, die mich 100 % überzeugten, aber diese tun es :)

    AntwortenLöschen
  8. These shoes are great! Great blog. come follow my blog and I will definitely become a follower of yours!

    xx
    Rae

    http://alittle-rae-ofsunshine.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  9. I love your shoes! They're really great!!

    http://www.thefashionbuilding.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  10. Ziemlich coole Schuhe! Die könnte ich mir auch gut in meinem Schuhschrank vorstellen.

    AntwortenLöschen
  11. Love these! They're so fabulously vintage. :)
    Xx

    AntwortenLöschen
  12. the perfect shoes for fall! Love 'em!

    <3

    AntwortenLöschen
  13. i'm following you, follow back? :)

    AntwortenLöschen
  14. i love pixi style boots! I would like a tan pair myself :)

    i love your blog, i'm now following.

    would you check mine out? I've just started and would like to gain readers

    xx
    BM

    AntwortenLöschen
  15. Wow! Love those boots. Perfect for fall.

    thrifteddrifter.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  16. . wirklich tolle schuhe, i like it.


    . alles gute.



    www.birdsroundme.blogspot.com ♥

    AntwortenLöschen
  17. omgosh, they're very pretty. i saw something similar in zara, but zara's more oxford wedges type of thing. :)

    http://barestudy.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  18. Nice boots. Very stylish!
    Great accisition.
    :P
    kisses
    kath

    AntwortenLöschen
  19. I LOVE these shoes!!

    xoxo

    http://tessi-la-la-land.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  20. Hi there, I desiге to subsсгibe fог thiѕ webpаge to tаkе
    hottest uрԁates, so ωheгe can і ԁo іt рleаѕe
    assist.

    Mу blog post - erotic massage pictures
    Here is my web blog ; london tantra

    AntwortenLöschen