Donnerstag, 21. Oktober 2010

L.O.V.E.

Good morning my dear readers and visitors:)
How are you?
I’m fine, but I’m already reeeeally looking forward to the weekend!! (I’m feeling so tired!!)
Yesterday I had my first presentation in one of my courses at university. Topic: change of sound in Danish language… ;) I was sooo nervous, but it went well and now I’m so happy it’s over:)!!
After university I treated myself to these two wonderful double rings:) Although I’m a huuuge fans of rings, these two are my first double ones. I was very positively surprised about them: They’re really comfortable and look sooo stylish:) I’m sure you’ll see them in my common outfit posts;) Till then, take care!! <3
Kisses

Guten morgen meine lieben Leser und Besucher:)
Wie geht's euch?
Mir geht’s ganz gut, aber ich muss zugeben, ich sehne mich nach dem Wochenende!!! ( Ich bin einfach so müde!!)
Gestern hatte ich meinen ersten mündlichen Vortrag in einem meiner Fächer an der Uni. Thema: Lautwandel im Dänischen....;) Man ich kann euch sagen, ich war soooo nervös!! Aber ging alles glatt und jetzt bin ich einfach nur froh, dass ich’s hinter mir hab:)
Nach der Präsentation hab ich mir dann diese zwei wundervollen Doppelringe gegönnt (gefunden bei Clockhouse C&A). 
(Sind meine ersten Doppelringe und das obwohl ich doch so ein riesen Fan von Ringen bin;)...hehe)
Ich muss sagen, ich war echt positiv überrascht von den Ringen! Sie sind viiiel bequemer als ich dachte und sie sehen echt super aus, wie ich finde:) Ihr werdet sie bestimmt in meinen nächsten Outfit Posts sehen:) Bis dahin, passt auf euch auf!!<3
Küsschen



Kommentare:

  1. Looks amazing, darlin!

    Happy you've find something to spoil yourself with after that long day ;)

    /Fiona

    AntwortenLöschen
  2. love the LOVE one :D



    xoxo
    K.
    http://kcomekarolina.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  3. ohh die sehen soo toll aus :)so kann man sich in c&a täuschen höhö..muss ich demnächst auch mal vorbei schauen..

    AntwortenLöschen
  4. :-Decht ulkig. ich hab meine aus köln und du?;-)

    AntwortenLöschen
  5. Very cute ones!!!!

    <3
    www.kasiabelhadri.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  6. Oh I love them both!! I love anything with hearts actually lol! :)

    AntwortenLöschen
  7. hi dear,
    how are you ?
    Do you have any news about the blogger meeting ?

    Anyway these rings are soooo gorgeous, I love them !
    can't wait for your next post

    kiss
    www.tokyoblondes.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  8. Those rings are amazing!! I can't wait for the weekend either! xoxoxoxoo

    AntwortenLöschen
  9. i am so ready for the weekend too - lovely rings :)

    http://dressedupallligators.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  10. sehr geil!
    http://pinkesgold.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  11. oh gott die sind wunderschoen <3 muss ich morgen mal nachschauen <3

    AntwortenLöschen
  12. these rings are so cute!
    great blog!
    loving the posts
    stop by some time xx

    AntwortenLöschen
  13. hee en frag wüssed ihr scho meh weg em bloggertreffe, aso um welli ziit und so :)

    liebi grüess
    sarah

    AntwortenLöschen
  14. wow, die ringe sind so schön. ich will auch :D
    X

    AntwortenLöschen
  15. Those rings are awesome!!! Especially the one on the left!!!

    xxx
    Vikki

    http://stylometre.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  16. wieviel haben die ringe gekostet?

    AntwortenLöschen
  17. Everyone loves what you guys are usually up too.
    This type of clever work and reporting! Keep up
    the very good works guys I've incorporated you guys to blogroll.
    Feel free to visit my web page :: transfer news arsenal 2013

    AntwortenLöschen
  18. Greetings! I've been reading your weblog for a while now and finally got the courage to go ahead and give you a shout out from Kingwood Tx! Just wanted to say keep up the fantastic work!
    Stop by my weblog ... comprar perfume

    AntwortenLöschen