Sonntag, 19. Dezember 2010

Pink Roses

Hi Guys:)
Well, what can I say? I’m simply crazy about this jumper!! Love its shape, its pattern and the way it feels:D For me it’s perfect:D Definitely one of my favourite pieces:) I bought it some time ago at H&M and since then I’m wearing it all the time;)

Guten Morgen:)
Nun ja, was kann ich schon gross sagen: Ich bin verrückt nach diesem Pulli. Ich liebe seien Form, das Muster und wie er sich anfühlt. Für mich echt der perfekte Pulli und definitive eines meiner lieblings Kleiderstücke:)
Hab den Pulli vor einiger Zeit bei H&M bekommen und seither trag ich ihn stääändig;)

© Mia Härter
Jumper: H&M, Jeans: H&M, Backpack: Fjällräven, Ring: Clockhouse, Necklace: Secondhand

Kommentare:

  1. wauw!! It's gorgeous darling!!

    have a great sunday :)

    xxxx

    lifeisroyalty.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  2. i liebe ne au! i warte nur no druf biser i sale chunt ;) <3

    AntwortenLöschen
  3. Wow I am so jelous! Your ring is fabolous! *-* Nice post girl! <3


    XX,
    CK from

    _________________________
    ChristinaKey.blogspot.com
    _________________________

    AntwortenLöschen
  4. Hello honey :D !

    OMG this jumper's wonderful, I saw it at H&M too and I liked it but I didn't take it because I didn't know if I could wear it :p. Anyway it looks great on you !!

    love
    www.tokyoblondes.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  5. cute!
    xoxo Sienna
    http://fashion-sienna.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  6. Thank you (:
    Your jumper is really pretty, also your ring is lovely!

    AntwortenLöschen
  7. I love it! and your ring is so cute too! xx

    AntwortenLöschen
  8. It's simply beautiful!!

    <3
    www.kasiabelhadri.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  9. Beautiful Jumper!! I love it! It goes great with your hair color. :) I love the way you paired it with that cool key clock necklace! H&M is such a great store!

    AntwortenLöschen
  10. Schöner Blog! Der Ring gefällt mir sehr gut :)

    LG Michèle

    AntwortenLöschen
  11. Der Ring ist ja hübsch und natürlich auch der Pulli. ^^

    AntwortenLöschen