Samstag, 18. Dezember 2010

Still Looking For A Bib Necklace?

Still looking for a bib necklace? 
Well then have a look at these pictures: A smal consolation to all , who didn't win the giveaway.
The necklace on the top, was the one you could win in my giveaway and the other necklace is one I found last week at New Yorker:) Doesn’t it look great too? It’s has a bit more blue touch, which I really like!! So if you still are looking for one, I would suggest you to stop by at New Yorker and look for the second one;)

Immer noch auf der Suche nach so einer Lätzchen Kette? Dann werft mal einen Blick auf die Bilder: Ein kleines Trostpflaster, für alle, die das Gewinnspiel nicht gewonnen haben.
Die obere Kette ist die, die ich verlost hab und die andere ist eine Kette, die ich letzte Woche bei New Yorker gefunden hab. Sieht die nicht auch einfach umwerfend aus? Sie hat einen etwas bläulicheren Touch, was mir super gefällt:D
Also wenn ihr immer auf der Suche seid, möchte ich euch empfehlen bei New Yorker vorbeizuschauen, um nach der zweiten Kette zu schauen;) 

Kommentare:

  1. oh die sind aber echt schön. ich glaub ich geh mal zu new yorker. ;)



    Liese.


    http://streetdiary.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  2. Die sieht toll aus. Wieviel hat sie gekostet?

    AntwortenLöschen
  3. total schöne ketten! :)
    hab samstag auch eine ähnliche
    bei new yorker gekauft :)
    lG, ♥

    AntwortenLöschen
  4. Die sind so toll!
    Habe bei Bijou Brigitte auch welche gesehen und schon überlegt, ob ich mir eine mitnehme.
    Werde ich dann beim nächsten mal wohl machen :)

    Lg
    Nici
    http://electric-cats.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  5. Yup! I'm still looking for one. The one from your giveaway was perfect! The person who won is very lucky.

    <3
    www.kasiabelhadri.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  6. I love the necklaces and the New Yorker is such a great store! I love it! I got this great snood from there, as well as a great skirt. Such a good store. :)

    AntwortenLöschen
  7. Also І beliеve that mesothelioma is a ѕcагce
    fогm of melanoma that iѕ typiсally
    found in people previously familiar ωith
    asbestos. Canceгous tissue form inside thе mesothelium, which
    іs a dеfensiνe lining which cοvers a lot of the
    bоdу's body organs. These cells ordinarily form within the lining in the lungs, abdominal area, or the sac that encircles one's heаrt.
    Thankѕ fοr disсussing your ideas.
    Also see my website > quibids review

    AntwortenLöschen