Freitag, 22. Juli 2011

Strasbourg: Some Impressions

On Wendesday I went to Strasbourg together with my best friend Carole. We had the most wonderful time shopping at the Rivetoile shopping center and walking trough the city in the evening. Here are some impressions!! I really think Strasbourg is such a beautiful city and can't wait to visit it again;) Soon I'll show you the wonderful shoes I bought that day at Bershka:)

Letzten Mittwoch war ich mit meiner besten Freundin Carole in Strasbourg. Wir verbrachten eine wunderbare Zeit: Shoppen im Einkaufszentrum Rivetoile und abends gemütliches Schlendern durch Strasbourg:) Hier sind einige Eindrücke! Ich finde Strasbourg ist eine wuuuunderschöne Stadt und ich freu mich schon auf den nächsten Besuch! Bald zeig ich euch dann meine neuen Schuhe, die ich im Rivetoile bei Bershka gefunden habe:)

Kommentare:

  1. love your photos of Strasbourg! I live in this city and it really is beautiful. hope you'll visit again!

    AntwortenLöschen
  2. wow the city looks beautiful :D

    -haylie
    www.lovefashionloveyou.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  3. everything looks so beuatiful! i wish I'd be there right now :)

    xxx
    Daria

    AntwortenLöschen
  4. Mia, these are such beautiful pictures of the city! i love traveling and cannot wait to venture out in the world some day :)
    love love these photos!
    follow each other?
    -April

    AntwortenLöschen
  5. wo gseht ja mega schön us!
    Wünsch der viel spass
    xx Joy

    AntwortenLöschen
  6. Wow, sieht echt toll aus... will auch da hin :)

    AntwortenLöschen
  7. Merci <3
    This are really inspiring photo's!
    Wish i had see this! It's beautiful!
    X
    www.faysfashionwardrobe.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  8. aiii Strasbourg!! *__*
    Ich war da auch mal ganz kurz, und das Karussel hats mir sooo angetan! Ich liebe es einfach.... <333 :)

    AntwortenLöschen
  9. Ich liebe Strasbourg, ich könnte dort sofort hinziehen :) Wunderschöne Fotos :)

    AntwortenLöschen
  10. Wow, Strasbourg ist ja echt schön. Hätte ich gar nicht gedacht haha.

    www.antoniaivana.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  11. It's difficult to find knowledgeable people on this subject, however, you seem like you know what you're talking about!
    Thanks
    Feel free to surf my blog - my blogger dashboard

    AntwortenLöschen