Donnerstag, 15. September 2011

N.E.W.

Today I wanna show you a few my new closet entries and a pair of shoes, I almost forgot about. 
Heute möchte ich euch ein paar Neuzugänge meines Kleiderschranks präsentieren und ein paar Schuhe, die ich fast vergessen hatte;)

My new metallic H&M blouse. Can't wait to wear it. I think it works perfectly for so many looks and events.
Meine neue H&M metallic Bluse. Kann es kaum erwarten sie zu tragen. Ich denke sie lässt sich toll kombinieren und kann zu vielen Events getragen werden.

I almost forgot about these heeled loafers. I bought them like about 4 years ago;)
Ich hatte fast vergessen, dass ich diese Loafers mit Absatz besitze. Habe sie vor ungefähr 4 Jahren gekauft.
My new hair accessory found at H&M.
Mein neues Haar Accessoire gefunden bei H&M.
A vintage necklace I found at my favourite thrift shop.
Eine tolle Vintagekette, die ich in meinem lieblings Brockenhaus gefunden habe.
A glitterbag, which I found at the flea market. Perfect for a night out.
Glitzertasche, die ich auf dem Flohmarkt ergattert habe. Perfekt für eine Nacht aus.

Kommentare:

  1. genial! besonders die bluse gefällt mir total und hätte schon tausend ideen wie du sie kombinieren könntest :b :))

    xoxo

    AntwortenLöschen
  2. cool!!!


    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.blogspot.com/
    (there's a give-away)

    AntwortenLöschen
  3. love the blouse is a must have this season love it

    AntwortenLöschen
  4. great stuff, I love the loafers and hair accesories, amazing!

    greetings kalina
    http://mikalafashion.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  5. I love the necklace

    http://ilgingoestodeutschland.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  6. That blouse is just absolutely faaabulous! Love it :)

    Sarah
    http://fashionismyh2o.blogspot.com/
    xx

    AntwortenLöschen
  7. Richtig tolle Teile! :) Die Bluse vom ersten Bild habe ich mir auch schon zugelegt, die ist wirklich super! Habe sie mir auch noch in cremebeige mitgenommen! :)
    xx

    AntwortenLöschen
  8. OMG I need to get this hair accessory!! Nice shopping

    XXRomi

    AntwortenLöschen
  9. love the blouse!
    http://lavraiecharlotte.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  10. the metallic blouse and the bag are so nice!

    AntwortenLöschen
  11. eeeeey ich heiß auch mia. ist ja geil ;). naja die schuhe ist auf jeden fall mal total schöni schöni! ich bin verliebt!!

    AntwortenLöschen
  12. I really like the metallic blouse!
    I'm sure you will wear it a lot.
    xoxo

    Thedressingbooth

    AntwortenLöschen
  13. Die blouse ist richtig geil, ich habe die gleiche gekauft, einfach genial!

    AntwortenLöschen
  14. In diese Blouse bin ich ja verliebt! Hab mir die gleiche gekauft, einfach genial! Leider habe ich nicht diese Haareaccesoriess gesehen, richtig geil!

    AntwortenLöschen
  15. these are great buys!! i love that necklace & glitterbag! :)

    AntwortenLöschen
  16. I love the headpiece and the necklace! Lovely blog! Check out mine and follow! I follow yours back! http://thefollowersoffashion.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  17. I love the shirt and bag, really beautiful!

    AntwortenLöschen
  18. Love your wardrobe! The metallic shirt is perfect & love the hair accessory.

    AntwortenLöschen
  19. great items! love the necklace!! (:


    lepinkbow.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  20. Nice find on the necklace, super cool!! and love the hair tie!

    AntwortenLöschen
  21. buy valium no prescription needed xanax 2 mg vs valium 10mg - valium and anxiety

    AntwortenLöschen
  22. ambien cr ambien withdrawal diarrhea - generic ambien 10mg 30 pills reviews

    AntwortenLöschen
  23. order tramadol tramadol online usa - tramadol for dogs taste

    AntwortenLöschen
  24. Third, distributors are so cοnfident in its abilities that thеy supρly money back guarantеes for persοns who
    аttempt it out.
    Also see my page - the Flex belt

    AntwortenLöschen
  25. Gooԁ post. I ωіll bе experiencing a feω
    of these iѕsues as well..

    Feel free to ѕuгf to my blog post ... foss-india.org

    AntwortenLöschen
  26. 905 of this cгeam's customers have claimed to have knowledgeable optimistic cellulite reduction.

    Stop by my web page :: http://www.prnewswire.com/news-releases/trilastin-review-and-latest-coupon-code-savings-released-at-awesomealldaycom-190256601.html

    AntwortenLöschen