Dienstag, 14. Februar 2012

Happy Valentine's Day

With these cupcakes I made for my beloved ones I wish you all a wonderful Valentine's Day! 
Are you gonna celebrate this day or is this a normal day for you?:) I'm gonna meet with my best girlfriend for a Valentine's coffee and later I'm gonna cock a nice dinner with my boyfriend:)

Mit diesen Cupcakes, die ich für meine Liebsten gemacht habe, wünsche ich euch einen wunderschönen Valentinstag!!
Werdet ihr diesen Tag feiern oder ist das ein ganz normaler Tag für euch? Ich werde mich auf jeden Fall mit meiner besten Freundin zu einem Valentins Kaffee treffen und abends werde ich mit meinem Freund was leckeres kochen:)

© Mia Härter

 

Kommentare:

  1. Mmmmm they look really good! XX

    AntwortenLöschen
  2. ouuuuuuu! nice pics! delicious!!!
    now I'm hungry again! jejej

    xoxo
    http://self-dressed.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  3. Die sehen ja richtig lecker aus :)

    Liebe Grüße N.

    http://littlefashion-corner.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  4. Happy Valentine's day! These cupcakes look delicious!
    xx

    AntwortenLöschen
  5. OMG das sieht ja unglaublich lecker aus!

    AntwortenLöschen
  6. Wie lecker!! Hast du toll gemacht :) xx

    AntwortenLöschen
  7. oh those cupcakes look DELICIOUS! :)

    Hanna
    http://whoishanna.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  8. Happy Valentines Day!
    Die Cupcakes sehen echt zum Anbeißen aus! LEcker!!

    AntwortenLöschen
  9. Danke!
    Habe mich sehr über dien Kommentar gefreut und die Cupcakes sehen total lecker aus :>

    AntwortenLöschen
  10. Oh so sweet

    Kiss kiss.*Jo
    http://joandcompanystyle.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  11. Happy Valentine's Day!
    the cupcakes look so delicious and cute (:

    www.jessicajersey.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  12. These cupcakes look absolutely yummy! :D

    AntwortenLöschen
  13. OMG, love the blue rings, they are so beautiful. I never seen something so pretty like this rings, OOOOhh have to get them :)

    check out my blog: www.jessicasiwek.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  14. die Schmuckstücke sind echt schön *-* muss ich mal vorbei schauen !

    AntwortenLöschen


  15. Also vіѕit my website :: erotic massage in London
    Also visit my blog :: tantra

    AntwortenLöschen

Please feel free to leave your comments!

<3 Mia