Mittwoch, 22. Februar 2012

Marni at H&M: Showroom

Yesterday I was lucky to sneak a peek at the H&M Marni collection at the showroom in Zurich. The pieces really look great and I soooo hope to catch some of the pieces on March, 8 2012:) Are you gonna buy something of the collaboration?
By the way, don't forget to join the Sal Y Limon Giveaway!!

Gestern hatte ich das Glück und durfte im Zürcher Showroom einen Blick auf die H&M Marni Kollektion  werfen. Die Stücke sehen echt toll aus und ich hoffe soo, dass ich am 8. März 2012 einige Teile ergattern kann;) Werdet ihr euch etwas aus der Kollektion zulegen?
Übrigens, vergesst nicht beim Sal Y Limon Gewinnspiel mitzumachen!!


 

Kommentare:

  1. That looks really nice. Love the black necklace, polka dott blazer and bag :)

    AntwortenLöschen
  2. Die Gürtel und die Taschen haben es mir angetan! Bin zu dem Zeitpunkt in Paris, hoffentlich gibts da gleich mehr Sachen auf Vorrat als in München ;)

    viele gruesse,dominique

    AntwortenLöschen
  3. I love the exotic prints from this collection.
    I am going to buy something, definitely :)

    I like your blog.
    Your new follower ♡

    AntwortenLöschen
  4. oh ja, ganz deine meinung! ich brauche da auch ein paar sachen, umbedingt! hoffentlich erwische ich was ;-)
    xxx Anita

    AntwortenLöschen
  5. I really like this collection. Following you now xxx

    AntwortenLöschen
  6. Ich zähle auch schon die Tage bis zum 8. März! :-D

    AntwortenLöschen
  7. woooow!!! I definitely have to put my hand on some of these items!!! superb!

    AntwortenLöschen
  8. So nice! Thanks fot the visit :)

    Chanel giveaway on my blog http://fashiongland.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  9. Danke für den lieben Kommentar und dem Besuch auf meinem Blog!
    Das Oberteil hab ich selbst bemalt also freut es mich sehr, dass dir die Farben gefallen ;)
    Dein Blog ist auch super. Ich hab mich bereits in einige Stücke der Marni for H&M Kollektion verliebt aber ich persönlich bevorzuge vom Stil her die Versaceauswahl. Ich finde es auf jeden Fall toll, dass du dort in den Showroom durftest und mit uns die Bilder teilst!

    Liebe Grüße, Anh

    AntwortenLöschen
  10. I especially love the accessoiries! The necklaces are gorgeous, and so are the sunglasses, the bracelets and the bags! X

    AntwortenLöschen
  11. What a lovely collection of neck piece ! Loving that sequins collar too :)

    www.coffeecreamandthecaffeine.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  12. Hey!
    Thanks for comment
    Great blog :)
    Like white shirt on first pic the most :D

    AntwortenLöschen
  13. it's the most complete post I have seen so far about the collection and I am now officially super excited for the launch day to come!

    Leonor
    http://thesparklinglemon.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  14. fantastic collection!! this is my favorite collaboration!!

    kiss!

    www.streetdressed.com

    AntwortenLöschen
  15. Gosh they are soooo many stuff of this collection that I want!!

    x Romi
    http://blaastyle.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  16. i can't wait until march 8th!! thanks for sharing!

    www.iheartvintagecouture.com

    AntwortenLöschen
  17. Hallo :) Sorry für die verspätete Antwort... Du hast so schöne Fotos von der Kollektion gemacht! Die Sachen sehen wirklich toll aus! Da hätte ich auch gerne das eine oder andere Teil ;)
    Liebe Grüße und bis bald!

    AntwortenLöschen
  18. I really can't wait for the Marni collection to be in store!! So pretty!

    AntwortenLöschen
  19. OWee!! Can't wait for the launch! ;)

    Liebe Grüsse ;)
    www.itislikepassionforpeanutbutter.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  20. I need everything that you have posted here. It looks fabulous.

    http://www.glamkittenslitterbox.com/
    Twitter: @GlamKitten88

    AntwortenLöschen
  21. I'd love to buy something! Did you manage to touch the clothes? how is the quality?
    I can't wait for march 8th!!
    ciao
    Chiara
    chiaweb.it

    AntwortenLöschen
  22. Nice pieces, excellent accessories and really great pictures!!!!
    kisses

    Jelena
    glamfabchameleon.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  23. Die Ketten sind ja mal der absolute hammer!!! Freu ich mich ja wenn das in den Läden ist!

    AntwortenLöschen
  24. uhhhh freu mich schon aufs shoppen :D

    AntwortenLöschen
  25. Omg I'm in love with this! Such beautiful pieces, one of the few collaborations with H&M that I'd line up for!

    Alexandra xo

    http://tovogueorbust.com/

    AntwortenLöschen
  26. Die eine Kette sieht wunderschön aus. :)

    Liebste Grüße,
    Linh

    AntwortenLöschen
  27. I would like you have some of the marni items.

    AntwortenLöschen
  28. coole SAche und ihr durftet rein gar nichts mitnehmen, nicht mal ein klitzekleines Armband? :-)
    lg Peaches & Cream

    AntwortenLöschen
  29. I loved accessories, shoes and purses,nice post!
    follow my blog from Brazil:
    decadenceglamour.blogspot.com/

    AntwortenLöschen