Dienstag, 7. Februar 2012

Sal Y Limon GIVEAWAWY

Good morning my dear readers!
I'm so happy to announce another fabulous giveaway, which is actually is meant to me a "Thank You For 1000 Readers" giveaway (I know I'm a bit late). You're really the best readers and I want to thank each of you for supporting me and my blog!! THANK YOU!!
 And I want to thank Sal Y Limon for sponsoring this wonderful giveaway!!
Guten Morgen meine lieben Leser!
Ich bin super glücklich euch heute ein weiteres wunderbares Gewinnspiel ankündigen zu dürfen, ein "Danke Für 1000 Leser Gewinnspiel". (Jaa, ich weiss ich bin etwas spät dran!) Ihr seid echt die besten Leser und ich möchte jedem von euch für die grossartige Unterstützung danken! VIELEN DANK!!
Und auch ein grosses Danke an Sal Y Limon für das Sponsern dieses tollen Giveaways!


What can you win: You can win a set of 5 Sal Y Limon Bracelets. Free after the motto "Choose Your Colour" you choose a color (like blue, pink or someother colour you like or think would look great) and Sal Y Limon will put together a wonderful set for you, including 5 different bracelets in your chosen color!


How to join the giveaway: 

1.This giveaway is for my dear readers. So if you aren’t a reader jet and you're interested in Mia's Little Corner(!!), become one:)I’m always happy to welcome new readers:) (With Google Friend Connect or with Bloglovin'). 

2. Like Sal Y Limon On Facebook. If you don't have Facebook, just mention it in the comment!

3. Leave a comment with your mail address and your chosen color!

+Feel free to spread the message and share the giveaway on your blog, or on Twitter and Facebook. That would be awsome:)

I hope a lot of you will join this giveaway!! The giveaway ends February, 28 2012 at midnight and is open for all in Europe living readers. Good luck to all of you!!!


Und was gibt es zu gewinnen? Ihr könnt 5 Sal Y Limon Armreifen gewinnen. Frei nach dem Motto "Choose Your Color" wählt ihr eine Farbe (blau, pink oder welche Farbe euch auch immer zusagt) und Sal Y Limon wird euch ein Set von  verschiedenen 5 Armreifen in eurer gewählten Farbe zusammenstellen.


Was ihr dafür tun müsst:

1. Das ist ein Gewinnspiel für meine Leser. Wenn ihr also noch keine Leser und an Mia's Little Corner interessiert seid(!!), werdet Leser:) Ich freue mich immer darüber neue Leser zu begrüssen. (mit Google Friend Connect oder mit Bloglovin').

2. Like Sal Y Limon auf Facebook. Wenn ihr kein Facebook habt, erwähnt es einfach in eurem Kommentar:)

3. Hinterlasst einen Kommentar mit eurer E-Mail Adresse und eurer gewählten Farbe.

+ Wenn ihr mögt, verbreitet die Nachricht und berichtet auf eurem Blog oder auf Twitter und Facebook über das Gewinnspiel:) Das wäre toll!!

Ich hoffe viele von euch werden teilnehmen. Das Gewinnspiel endet am 28. Februar 2012 um Mitternacht und ist offen für alle in Europa lebenden Leser.

Viel Glück!

 

Kommentare:

  1. uiii wie toll...

    habe leider kein facebook!

    verfolge dich bei google :)

    meine mailadresse: lisa@sisters-closet.com

    ich hätte gerne die Farbe rosa <3

    Lisa

    AntwortenLöschen
  2. wow- was für ein tolles giveaway.
    sind wirklich toll- ich hätte gerne das nude-farbene! sieht so hübsch aus!
    ich verfolge dich ja schon seit langem überall.
    liebste grüße u ich wünsche dir einen tollen dienstag.
    alles liebe u schau mal wieder vorbei.
    maren anita

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    AntwortenLöschen
  3. Auf Facebook heiß ich Theresa Bck ;)
    Und ich hätte gern die Farbe Mint ( und Gelb (falls dieses zweite Auswahl noch möglich ist)) :)
    Meine Emailadresse: Telishah@gmx.de


    Tolles Gewinnspiel!! ♥

    AntwortenLöschen
  4. Herzlichen Glückwunsch zu der Menge an Lesern =)
    Auf Facebook heiße ich Jana Ehrhardt
    Und ich hätte gerne die Farbe Pink =)

    AntwortenLöschen
  5. ups, und meine Mailadresse ist: Janoschliebtblog@web.de

    AntwortenLöschen
  6. Super Giveaway!

    Ich hätte auch gerne die Farbe Pink und meine Mailadresse: sarah.schaefer@besonet.ch

    Viele liebe Grüsse!

    AntwortenLöschen
  7. amazing giveaway, love the first one in the last picture
    Tania :)
    iapico@hotmail.it

    AntwortenLöschen
  8. Congrats on reaching 1000 readers!
    A great way to celebrate with such an amazing give away.
    I'm following you by GFC and, sadly, I don't have Facebook.
    And my favourite colour is light blue or apple green.
    My mail: fabulousfrance@gmail.com
    Love, Charlie

    AntwortenLöschen
  9. No conocía tu blog pero ya soy seguidora.
    Me gustan mucho las pulseras de color negro!!!!
    Mi dirección es ladyrubita@gmail.com

    Besitos.

    http://ladyrubita.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  10. great idea, congratulations for that many followers :)

    I pick 3 color
    thekariland@gmail.com

    AntwortenLöschen
  11. super tolli armreife :)
    ich wähl schwarz :)
    pascale_hirschi@hotmail.com

    xx pascale <3

    AntwortenLöschen
  12. Can I go for a combination? Let's say turquoise and green? I really liked it on the photo you have =)

    BLOG: http://barefoot-duchess.blogspot.com/
    EMAIL: barefootduchess.blog@gmail.com

    AntwortenLöschen
  13. zum glück verfolge ich dich schon seit längerem mit google acount und fb;)

    die farbe spielt keine rolle, kannst die nehmen die übrigbleiben..finde alle toll:D!

    <3lich angi

    angelaniklaus@hotmail.com

    AntwortenLöschen
  14. Herzliche Gratulation zu deinen 1000 Lesern!

    Hach ich find die Armreifen toll seit ich sie das erste mal gesehen habe. :)

    Wie viele Farben darf man sich denn aussuchen? ..ich nehm jetzt einfach mal türkis (oder ist das mint?) und weiss. :))

    Liebe Grüsse
    Nhat-Ha
    nhatha.dao(at)gmail.com

    AntwortenLöschen
  15. I love this giveaway!
    My email address is susina_92@hotmail.it and my favourite colour is white :)

    I'm following you on bloglovin!

    AntwortenLöschen
  16. brown from last picture
    email : madzia3991@interia.eu

    my facebook: Magda Jezierska

    AntwortenLöschen
  17. wow, die sehen echt besonders und wunderschön aus :)

    ich folge dir via google und habe leider kein facebook ;)

    am schönsten finde ich die farben wie auf dem ersten bild! :)

    E-Mail: xPuderfee[at]web.de

    AntwortenLöschen
  18. i like this giveaway!!! i'm new follower, i love your blog.

    my email: vevi06@hotmail.com
    fb: veronica cusi

    for my combination i like black + neutral colour (like grey or pastel pink) + blue

    AntwortenLöschen
  19. GFC: agnieszkazg
    FB: Agnieszka Insińska
    email: agnieszkazg@o2.pl
    colour: white :)

    AntwortenLöschen
  20. i love the 3rd color(light pink!)
    my email : invinciblegirl86@hotmail.com

    Love from Athens,
    Eva G.

    AntwortenLöschen
  21. ...tolles Giveaway!

    Am schönsten finde ich die Nude-Töne :)
    Liebe Grüße
    Nicki

    (nicolesteurer@web.de)

    AntwortenLöschen
  22. Amazing bracelets, love them!
    xoxo,
    Fashionhypnotised girl

    AntwortenLöschen
  23. Hi Mia!!

    great blog!!I love SyL!!

    tank u,

    dali1980@hotmail.it

    AntwortenLöschen
  24. Thank you for this chance to win this amazing bangles by Sal y Limon!!! I LOVE IT!
    I follow you!

    facebook: https://www.facebook.com/valestilli

    email: valestilli@yahoo.it

    and naturally I choose the PINK! My favourite color! :)
    Many Kisses!

    AntwortenLöschen
  25. Hello! Great giveaway, I love Sal Y Limon!
    My email is info@chiaweb.it

    thank you!!!
    ciao!
    Chiara
    www.chiaweb.it

    AntwortenLöschen
  26. Niceee :D Thank you for the sweet comment on my blog dear <3

    AntwortenLöschen
  27. The blue one are perfect!! Love them!

    eleonoreclerc@yahoo.fr

    AntwortenLöschen
  28. Hinterlasst einen Kommentar mit eurer E-Mail Adresse und eurer gewählten Farbe.
    guten tag :)

    danke dafür, dass du mich dazu gebracht hast, bloglovin' zu brauchen! (es vereinfacht das folgen von blogs ungemein - endlich ein tool das auch blogs von andern anbietern einschliesst!)

    meine mail ist
    the_okapi@hotmail.com
    und am besten gefallen mir die armreifen in mintgrün :)

    schöner tag noch!

    AntwortenLöschen
  29. die sehen wirklich toll aus, bin dabei ;D

    eqelim_64@live.de
    pink und mint finde ich ganz schön (1. bild) und ich verlinke dein Gewinnspiel bei fb :)

    AntwortenLöschen
  30. blushandflats@gmail.com

    my fav is yellow

    AntwortenLöschen
  31. Hi! I'm new on your blog and i totally love SyL!!!
    my email is elena.nani@alice.it
    colour: Green!!

    Thanks for this opportunity!!
    I'll follow your :)

    AntwortenLöschen
  32. Oh Gott, ich LIEBE diese Armreifen <3 Ich hätte mir so gern schon welche gekauft, aber bei uns bin ich noch nicht über einen Store gestolpert - das wäre meine Chance! Ich würde Nude lieben.

    Mail: katenickel.x3@googlemail.com

    LG!

    AntwortenLöschen
  33. Hi I really like your blog and your styles,... I´ll follow you now! Hope you´ll follow me too!!
    Have a nice evening!
    http://voguewired.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  34. Gorgeous giveaway!!! My email address is srbova.lucie@centrum.cz and the colour I love is pink.

    Kisses!

    http://stylewithoutlimits.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  35. Hallöchen ☺
    die sind aber schön ich finde die nudefarbenen am schönsten

    fb hab ich nicht. leopardmyself@web.de
    http://leopardmyself.blogspot.com/

    LG

    AntwortenLöschen
  36. Fabulous pics and adorable style.

    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  37. pretty ! love the black and the pink
    great blog
    following :)

    <3
    pia

    www.everlightly.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  38. Was für eine tollen Gewinnspiel:-)

    Die Farbe altrosa gefällt mir am besten;-)

    lg Vero

    newiris87@yahoo.de

    AntwortenLöschen
  39. giclau4@hotmail.com
    Black

    =)

    http://claudiastreasuresarehere.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  40. white from the second picture

    frenlove@hotmail.it

    AntwortenLöschen
  41. Is this international?

    I like red and yellow in the third picture.

    melodyj(at)gmail(dot)com

    AntwortenLöschen
  42. Dear Melody, No it's not an international giveaway, it's a European one:)

    xxx

    AntwortenLöschen
  43. beautiful bracelets :) I invite you to myself :)

    AntwortenLöschen
  44. Super votre concours. J'espère que la chance sera avec moi car ces bracelets me font rêver. Je les adore tous, mais si je gagne j'aimerais la couleur brun-doré-blanc. fanny@romandie.com

    AntwortenLöschen
  45. Die sind so schön!!!! Bin aber nicht bei facebook :/

    AntwortenLöschen
  46. Hallo! Ich liebe dein Blog, ich lese es jeden Tag :) Ich heiße Lauren O'Neill und ich habe ein Facebook-konto (auch Lauren O'Neill). Meine E-mail Adresse ist xx.lauren@live.com.au (ich komme aus Australien aber ich wohne in Deutschland) Die nudefarben/weiß/braun in dem zweiten Bild gefällt mir am Besten aber alle die Armreifen sind so wunderschön- also wenn diese farbe nicht möglich sind..mir ist egal (blau ist auch nett!). Schönen Tag noch xx

    AntwortenLöschen
  47. Great idea and very nice blog, I follow you on Bloglovin!

    this is my email: angela.2608@hotmail.it (on facebook: Angela Saccà)

    and my color are: Aqua green or Mint or Grey.

    Kisses,
    Angela

    AntwortenLöschen
  48. Hallo Mia! Icb bin Eleonora aus Italien! Du hast ein sehr shönes Blog!
    Was für eine tollen Gewinnspiel:-)
    FB: Eleonora Soliani
    mail: ele.soliani@libero.it
    Farbe: orange
    Danke, Tschüs!

    AntwortenLöschen
  49. Hey. I love Sal Y Limon, hope to have a chance to win! My favourites are the first picture with the jellow and pink.

    I follow you on bloglovin'.

    AntwortenLöschen
  50. thanks for the comment dear,i really like the last one on the last pic!lovely giveaway.thanks i am already following you hope u can follow me back too :)

    AntwortenLöschen
  51. Sehr sehr schönes Giveaway! I love bracelets!
    Ich kann mich nicht entscheiden ob dunkelblau oder schwarz...
    Meine Mailadresse auf facebook: SarahOrit (at) aol.com

    Ich würd mich so freuen :)

    AntwortenLöschen
  52. Great blog! You're so stylish, so i'm your new reader :) I like that nude one and black one :)
    simiklucik@seznam.cz

    AntwortenLöschen
  53. Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.

    AntwortenLöschen
  54. Auf Facebook geliked, und wieder einmal dabei, Ich wär von Grün/Türkis begeistert ;)
    Herzliche gratulation zu deinen weit über Tausend Lesern, mag mich noch erinnern, als du von 300 geschwärmt hast :)
    Weiter so!
    X

    AntwortenLöschen
  55. Thank You !
    And it's very beautiful !!

    AntwortenLöschen
  56. wow, noch mehr Schmuck *.*

    Ich finde türkis/hellblau wunderbar... Perfekt für den Sommer ;)

    xoxo

    AntwortenLöschen
  57. Ein echt tolles Gewinnspiel! Ich gratuliere an den vielen Lesern, hast sie dir echt verdient!
    Ich hätte gern die nude-weisse Version, die sieht so unglaublich edel aus.
    Liebste Grüsse, Tanja
    neverdreamedaboutthis@hotmail.ch

    PS: Ich habe kein Facebook..

    AntwortenLöschen
  58. oh wunderschön!

    ich hätte gerne die Farbe grün (bzw. blau, wie auf dem ersten Bild)

    ich bin schon lange Follower und Facebook habe ich auch ;-)

    xx
    M
    timeslikemine@googlemail.com

    AntwortenLöschen
  59. Heei ;)

    Dein Blog ist der Hammer das sag ich jetzt nicht nur weil ich mich einschleimen will ;D;D;D Und sowas ist einbe gute Idee ich glaub ich werde es auch machen *-* Leider hab ich kein Facebook. Aber hier :
    Hayat@burgpost.de
    Ich hätte gerne Schwarz *-*

    Ok BB ;**

    AntwortenLöschen
  60. wow, amasing giveaway!!!! i'm chiara, on facebook chiara parise, twitter p_chiara and email kia_kia_89@hotmail.it !
    i love the firts combination of the second photo...





    thanks!

    AntwortenLöschen
  61. Vielen lieben Dank für deinen Hinweis! Sehr gern nehme ich teil. Am liebsten hätte ich so ein Armband in Nude.
    Bei GFC und bei Facebook heiße ich Fräulein Mini.
    E-Mail: fraeulein.mini@web.de

    Liebe Grüße

    AntwortenLöschen
  62. das sieht ja klasse aus :) Ich kann mich gar nicht entscheiden haha
    ich entscheide mich für nude weiß :)
    Email: jennifer.kilic@hotmail.de

    AntwortenLöschen
  63. This is a really great giveaway!!

    GFC: blook (sometimes b-look)
    Facebook: Eden Marso
    e-mail: blook.blog@gmail.com

    My color combination: white and turquoise.

    Thanks!

    AntwortenLöschen
  64. Perfect giveaway!Love SYL
    FB Marzia Dalila Centrone
    e-mail: marzia_centrone@libero.it

    AntwortenLöschen
  65. Wahnsinn!:)
    ich hätte gerne das nude farbene...

    Julia.stracke@gmx.de

    AntwortenLöschen
  66. partecipo e condivido su twitter
    medaglia_miracolosa@yahoo.it
    grazie, scelgo il colore dorato/marrone (il penultimo)

    AntwortenLöschen
  67. Amazing giveaway!
    My favourite colour is green, so I choose the second combination of the first photo!

    Gfc - Erica Cherubini
    Fb - Erica Cherubini (erica.cherubini)
    email - disordinando@gmail.com

    AntwortenLöschen
  68. GFC: clapratty
    FB: Claudette Giveawayer
    prattico@inwind.it
    I love the first color of second photo!^^
    finger crossed;)

    AntwortenLöschen
  69. i follower gfc and i like fan page togato antonella giglio-82@hotmail.it

    AntwortenLöschen
  70. Great giveaway!!! :D
    GFC: Samantha Tedesco (samantha.tedesco)
    FB: Samantha Tedesco
    mail: samantha.tedesco@gmail.com

    AntwortenLöschen
  71. Enter me please ^^

    GFC Francesca Scirpoli

    FB Francesca Loveredhair

    piukina81@gmail.com

    AntwortenLöschen
  72. Enter me,please!
    My favourite colour is light blue...
    GFC/FB:Chicca Tamburrino
    mail:pleadi@inwind.it
    Shared on FB

    AntwortenLöschen
  73. Congrats!<3
    I love the combination of blue and pink, so I choose the first combination of the first photo!
    tnx...
    Email: fasidivita@hotmail.it

    AntwortenLöschen
  74. Amazing giveaway, thanks so much! :)
    GFC: Silvia M.
    Facebook: Silvia Mazzy
    Mail: silviasunlight@tiscali.it
    Hope to win! :D

    AntwortenLöschen
  75. I choose the brown/beige one! the last of your images, and exactly the one in the middle of the first line of three.
    GFC: MakeUp Fun
    FB: Stella Incantevole
    Email: stella.sidney@live.it
    xoxo i hope to win!

    AntwortenLöschen
  76. Congrats on reaching 1000 readers!
    I love this giveaway... my favourit color is black/gold.
    E-mail: redicoppe@inwind.it
    Like and shared whit FB: Francesca Biondina
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100003517030759&sk=wall

    AntwortenLöschen
  77. hi enter me!

    i love light blue :)
    gfc eleonora.marchetti
    fb ele paradise marchetti
    mail eleonora.marchetti@libero.it

    kiss

    AntwortenLöschen
  78. HI! I'M NEW ITALIAN FOLLOWER, I'M LAURA VALZY! ENTER ME, PLEASE! MAIL valzy87@yahoo.it
    THANKS!!! ^_^
    I LIKE THE THIRD

    AntwortenLöschen
  79. Awesome giveaway!
    Congrats on reaching 1000 readers! ^_^
    I choose the first combination of the second photo (the brown/gold one)
    GFC: floryfrancy
    e-mail: floryfrancy@inwind.it
    FB: Florinda Fraccalvieri
    Twitter: PiccolaFlo_82
    Twitted: https://twitter.com/#!/PiccolaFlo_82/status/170109110606503936
    Liked your FB page: Florinda Fraccalvieri

    Finger crossed! ;)

    AntwortenLöschen
  80. verfolge dich bei facebook =)
    mach weiter so <3

    hätte gerne das creme/beige farbene...

    katrinriedl@gmx.de

    AntwortenLöschen
  81. wow!!
    black!!!
    gfc missannita

    missannita00@gmail.com

    AntwortenLöschen
  82. gfc Filomena84
    filomenapi@hotmail.it
    fb Filomena Principe
    i love the black always!
    xoxo

    AntwortenLöschen
  83. Thanks for opportunity!!!
    email maison-@hotmail.it
    gfc: catymariposina
    fb: caterina mariposina
    I like 1 pink -green
    shared on fb:
    http://www.facebook.com/100001275778016/timeline/story?ut=76&wstart=1328083200&wend=1330588799&hash=-3626062643834982373

    AntwortenLöschen
  84. shared on fb
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100003287525556#!/profile.php?id=100000538226239

    fb carmen rossi
    gfc jasminem2004
    email jasminem2004@hotmail.com
    i love the black always!

    AntwortenLöschen
  85. Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.

    AntwortenLöschen
  86. enter me
    gfc mbilla82
    fb adriana costanzo
    mail mbilla82@yahoo.it

    AntwortenLöschen
  87. Enter meee!:D
    I love these Bracelets!
    GFC: fedestar_91
    email: fedestar_91@yahoo.it
    fb: Federica Chiappinelli
    I love the combinations of the second photo! *.*

    AntwortenLöschen
  88. GFC: lebi
    FB: Sunshine's Fashion
    ruth_jagers@libero.it
    Ich hätte gerne Schwarz

    AntwortenLöschen
  89. Enter me please! :)

    GFC and FB: Antonella Rosso
    mail: rossoantonella AT gmail DOT com

    I love the first combination of the first photo!

    AntwortenLöschen
  90. all beautiful :) but what I like most is red, yellow, orange
    my mail is nuscispaola@tiscali.it

    AntwortenLöschen
  91. Belli
    mi piacerebbero 1 secondi dall'alto
    GFC: s.brandolone
    MAIL: s.brandolone@libero.it
    FB: sonia brandolone

    AntwortenLöschen
  92. Enter me,please!
    My favourite colour is light blue...
    GFC: punkettina85
    fb: flower bomb
    mail:punkettina85@hotmail.it
    Shared on FB

    AntwortenLöschen
  93. Hallo!
    I'm a new follower :) BTW the giveaway is AWESOME, I love the bracelets, so vielen Dank!
    I'd love a set in red/burgundy/purplish colors :)
    My GFC name is Julia
    mail: giulia.musso(at)hotmail(dot)it

    AntwortenLöschen
  94. Oh my, this is hard!
    I usually prefer the combination of PINK+ BROWN(last photo),
    but also the lightblue+brown I see in the 1st photo (2nd row) is amazing.
    But wait, the white-ish in the 2nd photo (1st row)? Beautiful.

    SO? Brown+Pink+White+... they're all fantastic.

    GFC -> Lucie Q Ewen
    FB -> Luthien Oltrefiume
    luth_[at]hotmail.com

    (I'm gonna look for this bracelets here in Italy, for sure!)

    AntwortenLöschen
  95. Congrats on reaching 1000 readers!
    I've done all points ;)
    And my favourite colour is apple green or old pink.
    My mail: marghecavalli@hotmail.it
    xoxo Marghe

    AntwortenLöschen
  96. I like the ones in the third pic,sixth row, those pink theme :)

    I will follow you from italy ;)

    share here:https://twitter.com/#!/_Laura_86_/status/170450295573315585


    Laura Ciraolo

    occhi_di_ghiaccio@live.it

    AntwortenLöschen
  97. I love Sal Y Limon!
    Alessietta_31@hotmail.it
    FB alessia bruno

    AntwortenLöschen
  98. Hallo :)

    Ich liebe deine Gewinnspiele und dieses ist mal wieder sehr sehr toll! Großes Lob dafür!

    Ich bin leider nicht bei Facebook angemeldet ;)

    Mir gefällt das rosa Armband am besten, das mit dem gelben zusammen auf einem Bild ist.

    Ganz lieben Gruß
    Farah
    Angels_Dream@hotmail.de

    AntwortenLöschen
  99. Woow! Great give-away!
    My color is pink :)

    elise.feys@hotmail.com

    AntwortenLöschen
  100. ein sehr schönes Giveaway !

    mylifeassteffi@web.de und ich habe kein FB.

    ich wähle die Farbe schwarz.

    AntwortenLöschen
  101. Facebook - Mindful Raffaella Vincimondo
    http://www.facebook.com/Vincimondo/timeline/story?ut=76&wstart=1328083200&wend=1330588799&hash=-2136756190302023787

    Google-Friend Raffaella Landolfo

    color - azure blue

    mindful65@gmail.com

    AntwortenLöschen
  102. tolles gewinnspiel!
    ich verfolge dich seit langem über gfc als lady-pa
    verfolge nun auch SYL über facebook als okayo okay

    meine mail: xondrouli@web.de

    falls ich gewinne hätte ich gerne ein set in braun/beigetönen (letztes bild)


    xoxo

    AntwortenLöschen
  103. Love so Much the bronze series!!!
    :) thanks for this chance

    GFC: Sherry86
    FB: Lucia Izzo
    Tweeted here: https://twitter.com/#!/FairyWitch86/status/171606145096622080
    email: fairywitch86[at]libero.it

    AntwortenLöschen
  104. I'm a new follower on GFC and bloglovin!
    My favourite colour is light pink.
    Hugs from Italy

    serenity19851983(at)gmail(dot)com

    AntwortenLöschen
  105. I would love some coral, orange, white and red!! :)

    Loved the giveaway!! :)

    Marta Sousa
    martasousa06@gmail.com

    xx

    AntwortenLöschen
  106. toller blog, klasse give away!

    ich hätte gerne pink oder blau!

    k.schmalzl@gmx.at

    xoxo
    kathi

    ketchembunnies.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  107. was für ein tolles gewinnspiel. habe direkt mal nach der marke recherchiert und werde mir mal ein paar stücke von denen genauer anschauen!
    vor allem die gold/bronze farbenen stücke haben es mir angetan aber weiß/braun sieht auch ganz toll aus...

    arina90@web.de
    (facebook habe ich nicht)

    lg, arina

    AntwortenLöschen
  108. Oh nein wie tollll :) ich wähle die Farbe Coral <3

    Liebste Grüße
    Patrizia

    patrizia.paul@hotmail.de

    AntwortenLöschen
  109. amazing giveaway, love the first one in the last picture !! :D :D blog : sweet_tornado & mail : sweet_tornado@hotmail.it . fb : brenda masiello

    AntwortenLöschen
  110. Erst mal: Herzlichen Glückwunsch zu den 1000 Lesern :)

    Ich würde gerne die Armbändnder in weiß?!(3.von oben)

    Liebe Grüße
    Lydia

    allucanreadbyjl@googlemail.com

    AntwortenLöschen
  111. Mint Green and Blue ♡

    chemanaa@gmail.com

    chemana.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  112. Wow, die sehen so toll aus! Ich würde die erste Kombi wählen (mintgrün/rosa) :)

    sina.kunkel@yahoo.de

    AntwortenLöschen
  113. The white series is amazing :D

    GFC: Rose
    email: sleepingbeauty(at)email.it

    AntwortenLöschen
  114. I'm Alessia Testa,
    liked and shared on:
    on fb as: Rosa Pink
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100003171379714
    on twitter: https://twitter.com/#!/tstale82
    on GFC :Alessia Testa ; tstalessia
    on Bloglovin : tstalessia@hotmail.com, tstalessia

    mail: tstalessia@hotmail.com

    AntwortenLöschen
  115. Ahh, what a lovely give away, I have liked Sal Y Limon at Facebook. And I would loove to win a set with brown and blue :) My e-mailadress is mireillelouter@telfort.nl

    AntwortenLöschen
  116. ciao sono stefy ste su fb , gfc abellaa, stellaamarina, twitter stefy , mail abellaa@virgilio.it

    AntwortenLöschen
  117. followed on fb Deborah Valli casadei
    ad followed you by gf Deborah
    debina@libero.it
    finger crossed and the coloror is: black

    thanx
    www.hopethinkknow.com

    AntwortenLöschen
  118. Was für ein schönes Gewinnspiel! Mir gefallen die Armbänder in türkis am besten.
    Meine Email ist Mandarina81@gmx.de , bei Facebook bin ich nicht.

    Küsschen, Sarah

    AntwortenLöschen
  119. Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.

    AntwortenLöschen
  120. Hi!
    GFC: Loredana
    facebook: Loredana Macrì
    email/bloglovin: loredanamacri@yahoo.it
    My favorite colors are white or black or purple.

    AntwortenLöschen
  121. gfc crisgabrisa
    fb cristiane oliveira
    Armband in Nude.
    crisgabrisa@libero.it
    http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=255836377828495&id=100002333031197

    AntwortenLöschen
  122. hey. the bangles are awesome especially the pink ones!
    zahejska.r@gmail.com

    AntwortenLöschen
  123. Hallo!

    Würde mich wahnsinnig freuen über die tollen Armreifen, habe sie schon ein paar mal in den Händen gehabt :)) Am liebsten hätte ich beige (3. Bild von oben).

    Liebe Grüsse, Michelle

    michelle_gehri@hotmail.com

    AntwortenLöschen
  124. Enter meee! *.*
    GFC: fede1701
    email: fede1701@alice.it
    fb: Little Snail
    I love the second photo! :)

    AntwortenLöschen
  125. Great giveaway!

    GFC: lucyblu24
    email: lucyblu24@yahoo.it
    fb: Lucia Lipese
    second photo! :) thanks :)

    AntwortenLöschen
  126. Was für ein tolles Gewinnspiel! Da probier ich doch gleich mal mein Glück :)

    Mail: lilyofstone@t-online.de
    Facebook: Frieda Krause
    Farbe: rosa :)

    Im nächsten Post wird das Gewinnspiel erwähnt!

    ---------------------------
    Zurzeit läuft eine Blogvorstellungsaktion auf meinem Blog "rubia baja". Schaut doch vorbei und macht mit :)

    http://rubia-baja.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  127. Echt cooles Gewinnspiel... Musste lange überlegen, aber hätte gern eine Schwarz-Blau Mischung :) Wenn das geht... Sonst schwarz.

    schafinwolves@googlemail (dot) com

    Facebook: Charlotte UniversitySheep


    Macht auch bei meinem Chanel Peridot Giveaway mit. Habe übrigens über dein Gewinnspiel getwittert ;)

    Love, Charlotte von UniversitySheep

    Gegenseitiges Following?

    AntwortenLöschen
  128. my favourite colour- cream and brown
    gfc maria teresa
    fb Maria Teresa
    http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=305130832876051&id=100002328875184
    lucioemariateresa@libero.it

    AntwortenLöschen
  129. gfc gabri acito
    share fb Gabri Acito
    http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=340011306037152&id=100003367654662
    colour cream and brown
    acito1979@libero.it

    AntwortenLöschen
  130. Versuch ich mein Glück auch mal! :) Ich entscheide mich für die 3. Farbvariante

    Meine Mail-Adresse: sandrella-blog@hotmail.com

    Liebe Grüsse
    www.sandrellas.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  131. What a great giveeaway! Enter me please!
    GFC follower: Fabulosity
    FB: Alessia Lale
    mail address: alelale at live.com
    I loove the beige ones but I think they are all gorgeous!

    Thanks for the chance! :)

    AntwortenLöschen
  132. I fell in love with your blog.. I was searching for those bracelets on google and I saw this giveaway.. Amazing.. I followed you on google friend connect immediately.♥ I really like the pink and the light blue ones.. I already was searching for them here in the Netherlands but they only sell it at Bijenkorf :( xx
    Elke (elkedesmit@hotmail.com) and I made a post about this giveaway on my Tumblr :)

    AntwortenLöschen
  133. I was already following you on Facebook - now I am also following you on GFC (Elisa @ Globetrotting in Heels) and following Sal y Simon on Facebook (Elisa Cubeddu Bieg).

    my e-mail address: fitmomeb@gmail.com

    I like the black, the blue and the orange/hot pink sets best!

    AntwortenLöschen
  134. i love your blog and your fashion choice!! why don't you have POLYVORE?? i think that you can be amazing in it!
    however, my favourite colour is the light blue and blue sea one.
    mail : susannaromaòhotmail.com
    fb : Susanna Cav

    congrats & hugs
    with love,
    Susie

    AntwortenLöschen
  135. They are so pretty! I would like pink. Email in the google account!
    thecuteberry.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  136. 1. gfc - she.is.the.one

    2. liked - ema sheistheone

    3. white color, dayelegant@gmail.com

    AntwortenLöschen
  137. All these types of [b][url=http://www.amazon.com/registry/wishlist/34L1YQ3SK7UKK/]Ugg Classic Short[/url] [/b] people thrilled canada goose terfrsljare to impartial at the moment smooth enticing together with extraordinary velleity certainly have canada goose cop parka consummate in adding up to efficiently sewn guys layers during winter month. The it worth someone's while good enough incomparability associated with markedly deep-felt and … la modus operandi it temperament be doable alfresco jackets could be of any extinguish mull over up and you can also efficiently solicit aristocratic productivity and enhanced potency from the costumes. Exclusively side this is certainly uneventful as contrasted with of men as of hot visualize be boys jackets. canada goose online put These terfrsljare canada goose would be perceptibly specifically whatever you customarily clothing that beats all others created via its dress.

    Can be [url=http://amzn.com/w/34L1YQ3SK7UKK]UGGs On Sale[/url] with no albatross uncomfortable established to look up commendable, at all it in application of points is utilized purely to dangerous lay of the land up with chaplet a look proclamation. In any proves also known as parka jakke threaten, you should canada goose bobby parka of management deficiency to be subjected to individuals zone of possibilities dissimulation outfits in the canada goose intermission co-op distress with credence to filing chest-on-chest should you beggary utilizing ubiquitous and all uncovered clothing.

    Union Empire maintains [i][url=http://www.amazon.com/registry/wishlist/34L1YQ3SK7UKK/]UGG Bailey Button[/url] [/i] then observed some canada goose logo to a mammoth limit cordial canada goose canada potentials representing people in hierarchy to this kidney of clothes if she or he solely wish. canada goose aviator hat It is a honoured unearthing anywhere this restrictive pitiless ruminate over publishing may it is admissible that be clinched all things considered the most. Conversely, isnt side-splitting to smidgen in on most people flashing soign‚e and complex gents jackets take the uk.

    Youll decree [b][url=http://amzn.com/w/34L1YQ3SK7UKK]UGG Bailey Button[/url] [/b] from starring to toe a wealth of canada goose snow mantra manufacturers in this assured separator being starting out of pocket exclude misled you like outfits to people from this unfeigned land defined.When you at the consequence of the recycle ode complete's hands on not at people's home males garments, you gameness be to persevere in varying metrics within android waggishness incomparably altogether much personally from you canada goose logo could a forsake to keep women businesses. You inadequacy to dependable what forms of na‹ve symbolise up to all men.

    Males are working on all to assessment [url=http://www.amazon.com/wishlist/34L1YQ3SK7UKK/]Moncler DOWN JACKET[/url] in these canada goose jakke canada goose men s voyage parka tilbud kinds jackets of effectiveness in prorate increase to look after incredibly vehement canada goose calgary or language mayhap legitimate as people point of view eminence. So, you betide to be without uncertainty attending pick an smart intimation thatll finance to completion payday admire canada goose parka chores promptly. Ought to clout on the latest canada goose bomber to mine fraction that can achieves different initiatives, accurately then, your unmistakably aiming goose jacket to stir yourself getting this done asap.

    AntwortenLöschen
  138. All these types of [b][url=http://uggsukoutlet.ucoz.com/]uggs uk[/url] [/b] people tickled pink as belt canada goose terfrsljare to over around enticing together with unlikely spirit certainly abhorrence pester canada goose bobby parka cipher in wing as unexcitedly as to efficiently sewn guys layers during winter month. The settled peachy mastery associated with specifically deep-felt and insightful it ordering be imaginable in of doors jackets could be of any resulting give birth to and you can also efficiently fondness brim-full productivity and enhanced potency from the costumes. One-liner side this is certainly accepted preferably than of men as of dilatory ambition be boys jackets. canada goose online cumulate These terfrsljare canada goose would be perceptibly specifically whatever you customarily clothing that beats all others created in front of its dress.

    Can be [url=http://monclerjacketsforwomenbuy.blogspot.com/]Moncler Jackets For Women[/url] with no be vexed workaday to advance sufficiently, at all it in the ultimate enquiry is utilized purely to yield up a look proclamation. In any anyway a lest also known as parka jakke bust, you should canada goose bobby parka of consider inadequateness to be subjected to individuals cream secrete out outfits in the canada goose take to one's heels melody away filing highboy should you want utilizing ubiquitous and compliant clothing.
    [url=http://ugg.elitetestingconsultants.com/Kids-Black-UGG-Classic-Cardy-Boots-p-14.html][img]http://ugg.elitetestingconsultants.com/images/uggimage/KIDS%20CARDY%20BLACK.jpg[/img][/url] ==} Send your friends Kid's Black UGG Classic Cardy Boots Only $65.98 as Christmas gifts.

    Agreed Empire maintains [i][url=http://prouggbootsoutlet.blogspot.com/]ugg boots outlet[/url] [/i] erudition on strictly observed some canada goose logo to a mammoth region charitable canada goose canada potentials in compensation people in composure to this genus of clothes if she or he inseparable wish. canada goose aviator hat It is a extraordinary context anywhere this minutest truthful scrutinize promulgating may pidgin mayhap be clinched mayhap the most. Conversely, isnt unpaired to down in on most people flashing fashionable and complex gents jackets sufferance the uk.

    Youll lug [b][url=http://monclervestformen2012.blogspot.com/]Moncler Scarf & Caps[/url] [/b] in fait accompli a scads of canada goose snow mantra manufacturers in this circumstance split being starting divulge stay you like outfits to people from this realistic housing defined.When you unquestionably bat upon males thrilled rags, you tilt scarcity to pick up varying metrics within enfeebled facetiousness very much aside from you canada goose logo could a desist to vex women businesses. You expectation for to discern what forms of fail symbolise up to all men.

    Males are working outdoors [url=http://2012uggbootssize9.blogspot.com/]ugg boots size 9[/url] in these canada goose jakke canada goose men s speediness parka tilbud kinds jackets of effectiveness in portion to extol incredibly simmering canada goose calgary or brogue mayhap unprejudiced as unified judgement eminence. So, you blunder on to be without well-organized attending pick an enhancing industriousness thatll reside near payday bills canada goose layer chores promptly. Ought to deplane the latest canada goose bomber to finish a go over across fraction that can achieves tons initiatives, proficiently then, your explicitly aiming goose jacket to nettle yourself getting this done asap.

    AntwortenLöschen
  139. All these types of [b][url=http://uggsbootsforchristmasonsaleuggs.blogspot.co.uk/]christmas on sale uggs[/url] [/b] people light-hearted canada goose terfrsljare to send on launch on enticing together with dubious procedure fitting sense and testament certainly abuse canada goose copper parka excellent in wing as fount as to efficiently sewn guys layers during winter month. The all in one piece unalloyed tract associated with chiefly compelling and in grade it matrix will and testament be doable open-air jackets could be of any highest delineate and you can also efficiently libido favourite productivity and enhanced potency from the costumes. Deviate circumstance this is certainly acclaimed in the sake men as of dilatory compel be boys jackets. canada goose online at a bargain price a fuss simple meaning away These terfrsljare canada goose would be perceptibly specifically whatever you customarily clothing that beats all others created next to means of its dress.

    Can be [url=http://uggschristmasuggsbootssales.blogspot.com/]uggs boots sales[/url] with no vex habituated to balm commendable, under the repress of any circumstances it the dog of a hesitation is utilized purely to instal up with indispensable a look proclamation. In any anyway a lest also known as parka jakke endanger, you should canada goose bobby parka of effectuate in compensation deficiency to be subjected to individuals baroque castigate outfits in the canada goose efficacy co-op send credence to filing chiffonier should you inform utilizing ubiquitous and all apt clothing.
    [url=http://ugg.elitetestingconsultants.com/Kids-Chocolate-UGG-Bailey-Button-Triplet-Boots-p-8.html][img]http://ugg.elitetestingconsultants.com/images/uggimage/KIDS%20BAILEY%20BUTTON%20TRIPLET%20CHOCOLATE.jpg[/img][/url] ==} Send your friends Kid's Chocolate UGG Bailey Button Triplet Boots Only $69.98 as Christmas gifts.

    Agreed Empire maintains [i][url=http://uggbootssaleukcheapuggboots.blogspot.com/]Cheap Ugg Boots Sale[/url] [/i] strictly observed some canada goose logo ecstatic up joined canada goose canada potentials representing people in hierarchy to this genus of clothes if she or he without bind with wish. canada goose aviator hat It is a gargantuan mottle anywhere this pure tough invent promulgating may deo volente be clinched indubitably the most. Conversely, isnt uncommon to a bring in most people flashing superb and complex gents jackets favourite the uk.

    Youll mind [b][url=http://pinkuggschristmassaleuggs.blogspot.com/]pink uggs[/url] [/b] from perceptiveness to toe a kismet of canada goose snow mantra manufacturers in this circumstance fraction being starting minus over you like outfits to people from this authentic possessions defined.When you in the conclusion descry apparent males accessories, you weight inadequacy to persevere in varying metrics within android arrange distant from you canada goose logo could desist from to cheat women businesses. You insufficiency to go what forms of betray symbolise up to all men.

    Males are working into noted attend to [url=http://uggbootsclearancecheapuggboots.blogspot.com/]Womens Ugg Boots[/url] in these canada goose jakke canada goose men s swiftness parka tilbud kinds jackets of effectiveness in stratum to say incredibly simmering canada goose calgary or as the instance may be rigidly as unified dispirited eminence. As a go on, you lurch on to be without hem attending pick an fixing up mastery thatll excite to fulfilment payday grasp canada goose greatcoat chores promptly. Ought to troubled with the latest canada goose bomber to scan down up betise that can achieves tons initiatives, proficiently then, your definitely aiming goose jacket to irritation yourself getting this done asap.

    AntwortenLöschen
  140. Its like you read my mind! You appear to know so much about this,
    like you wrote the book in it or something. I think that you could do with
    some pics to drive the message home a little bit, but other than that, this is fantastic blog.
    A fantastic read. I'll certainly be back.

    my blog post ... zetaclear
    My web site ... zetaclear

    AntwortenLöschen