Freitag, 17. Februar 2012

Tenebris Jewellery

Today I have exciting news:) Soon my friend Naïma is gonna open her online jewellery shop called "Tenebris Jewellery". As you can see on the pictures, I was lucky to already grab a few of the awesome pieces :D I'm so looking forward to the shop opening and to all the beautiful jewellery.  I'm definitely gonna keep you updated about everything! I'm sure you're gonna love the jewellery!! Until the shop definitely goes online, you should check out the online shops brand-new blog: Tenebris Jewellery.

Heute habe ich aufregende Neuigkeiten für euch:) Meine Freundin Naïma eröffnet bald ihren online Schmuckshop "Tenebris Jewellery". Wie ihr auf den Bildern erkennen könnt,  hatte ich das grosse Glück schon einige Schmuckstücke ergattern können:) Ich freue mich wahnsinnig auf die Eröffnung des Shops und auf den wunderschönen Schmuck.  Ich werde euch auf jeden Fall auf dem Laufenden halten und mit News versorgen. Ich bin überzeugt, ihr werdet die Schmuckstücke lieben! Und bis der Shop online ist, solltet ihr unbedingt den brandneuen Blog des Online Shops besuchen: Tenebris Jewellery.


 

Kommentare:

  1. Oh super, freu mich scho riesig :D

    xoxo
    Becky

    AntwortenLöschen
  2. Love the pieces! Beautiful xoxo

    http://styleitup-eva.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  3. Wow! They are really awesome and cool!:) Congrats to your friend! Kisses! xoxo

    AntwortenLöschen
  4. oh wow, die Schmuckstücke sind echt tol, werde ganz bestimmt was bestellen :)

    AntwortenLöschen
  5. Ich kann mir nicht helfen, aber ist der Krallenarmband nicht der gleiche, den man bei ASOS bestellen kann? Ich habs jedenfalls von dort, in silber....

    Lg,
    M.

    AntwortenLöschen
  6. DAs sind ja unglaublich schöne Stücke, haben will!!! Also sobald der Shop online ist, bitte bescheid geben, ich werde eine Großbestellung machen :-)

    AntwortenLöschen
  7. traumhaft schöne schmuckstücke!!! Ich liebe achatsteine und noch mehr, wenn sie so schön verarbeitet sind! ...auch der klauen-armreif ist toll!

    crystal

    AntwortenLöschen
  8. wow these bracelets are very beautiful!

    http://rueoh.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  9. I don't know what it is, but I like it!;D

    AntwortenLöschen
  10. I like this post so much!!! These pieces of are really wonderful!!!
    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???

    AntwortenLöschen
  11. Nice pieces!!

    I am hosting Boticca.com giveaway currently, where you can win $100 worth of jewelery and bags...Just click the link below...I'll wait for you there :)

    Enter Boticca.com giveaway and win $100
    ♡ StylishByNature.com

    AntwortenLöschen
  12. amazing jewerly!!! the stones are great!!
    xx s
    www.my-philosophie.com

    AntwortenLöschen
  13. I really love it soo prett love the stones

    XOXO

    AntwortenLöschen
  14. So beautiful! Love all the pieces!!!
    xxx

    AntwortenLöschen
  15. Jewel are really incredible, where they come from ? btw tnx you for you lovely comment dear! :)

    xx

    Thepeppymay

    AntwortenLöschen
  16. Wow, I absolutely love what your friend did :) These pieces are absolutely.. perfect!

    AntwortenLöschen
  17. love it! very nice jewelry! :)

    Hanna
    http://whoishanna.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  18. Love, love, love! Can't wait to see the online shop!
    xx

    Be Frassy

    AntwortenLöschen
  19. Wunderschöne Schmuckstücke! Muss ich mal schauen. :)

    Liebste Grüße,
    Linh

    AntwortenLöschen
  20. So glad you posted this:)
    Best,
    Chelsea

    AntwortenLöschen


  21. my ωeb-ѕite :: london tantra
    Feel free to visit my website :: erotic massage london

    AntwortenLöschen
  22. My family every time say that I am wasting my
    time here at net, however I know I am getting familiarity every day by reading
    such nice posts.

    Also visit my website Travel
    My page : travel

    AntwortenLöschen
  23. Fantastic goods from you, man. I have be aware your stuff prior to
    and you are just too great. I really like what you have received right here, certainly like what you're saying and the way during which you are saying it. You are making it entertaining and you still take care of to keep it sensible. I can't wait to read far more from you.
    That is actually a terrific website.

    Take a look at my homepage :: destinations
    my web site > Travel and Leisure

    AntwortenLöschen