Mittwoch, 27. Juni 2012

My New Glasses

I couldn't be any happier with my new glasses. I'm usually wearing contact lenses, but since my glasses needed an update and I can't wear lenses 24 hours 7 days a week, I thought I'd finally go for a little nerdy pair of glasses:) I love the shape and the fact that it's a matte one!:) 
By the way, do you have any make-up tips for wearer of glasses?:)

Ich könnte nicht glücklicher sein mit meiner neuen Brille. Ich trage für gewöhnlich Kontaktlinsen, aber da meinen Brillengläser ein Update brauchten und ich ja nicht 24 Stunden, 7 Tage die Woche Linsen tragen kann, habe ich beschlossen mich endlich an ein "nerdiges" Paar Brillen zu wagen! Und ich liebe das Modell: Die Form ist toll und find es super, dass die Brille matt ist!!:)
Übrigens, kennt ihr ein paar gute Schminktipps für Brillenträger?


 

Kommentare:

  1. you look so fashionable!

    Polly with love
    follow)

    AntwortenLöschen
  2. oh, ich mag es sehr! sieht super aus :)

    liebst, ally

    AntwortenLöschen
  3. stoht der super... i glaub mer hen gnau di glich brille!!

    AntwortenLöschen
  4. klasse die brille, sexy! solltest du echt öfter tragen. darf ich aus professionellem interesse mal fragen, welche sehstärke du hast? lg björn

    AntwortenLöschen
  5. Lovely shape of sunglasses, they fit your face so nicely. I have to get mine done, I'm procrastinating so much around it, damn. I think makeup with glasses is all about the eyes, making them the center of attention so they wont lose their focus on your face. Kisses

    http://mostlymelina.blogspot.com.es/

    AntwortenLöschen
  6. You look lovely darling! Those glasses are wonderful x

    Lubna | ELLE VOX
    GIVEAWAY! WIN YOUR FAVORITE DRESS!

    AntwortenLöschen
  7. Wauw Mia, you look really great with glasses!! I don't wear them so unfortunately can't give you any tips...
    My exams are finally over, I can enjoy the holidays now wooooh :D

    xxxx

    lifeisroyalty.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  8. Very nice Blogpost, keep up the good work!!

    Check out my Blog Hyyperlic, if you want ;-)
    xx

    AntwortenLöschen
  9. cute glasses! following you, mind to followback? :)

    AntwortenLöschen
  10. hi, wie immer: tolle posts ;)

    ich habe gelesen, du bist studentin, würde mich interessieren, was du studierst? hat es etwas mit mode zu tun? und möchtest du später in der modebranche tätig sein?

    grüße,
    lizz ;)

    AntwortenLöschen
  11. Love the glasses, I want a pair just like yours!

    www.kimgodschalk.com

    AntwortenLöschen
  12. Very nice glasses! I love that necklace!

    AntwortenLöschen
  13. You look great in them! I love the necklace you're wearing in the firt picture. xx

    - Victoria
    www.VICKITAS.com

    AntwortenLöschen
  14. Cool glasses and the pink neklace is soo beautiful. I have it too. X

    AntwortenLöschen
  15. Very nice glasses dear :) Hope to see you soon. x Romi

    AntwortenLöschen
  16. Very trendy, they look great on you!

    www.she-comes-in-colors.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  17. Eine wirklich schicke Brille! :)
    Ich habe mir auch eine neue Brille gekauft und meine Stärke anpassen lassen! Und ich fürhle mich gleich, wie neu geboren! Endlich kann ich wieder super gut gucken! :)

    AntwortenLöschen
  18. Ich bin für G & G Sonderling Stil Prescription Brillen suchen mit schwarzem fram und klare Linse.
    Sonnenbrillen Online

    AntwortenLöschen