Sonntag, 15. Juli 2012

My Number One Accessory

Hi together!:)
I’m having a wonderful time here in Denmark:) The weather is surprisingly great and we’re enjoying the sun, the yummi food and our cute little summer house:)
One of the accessories I’ve been wearing all the time and my absolute number one this summer… my lovely D&G sunglasses I was given! I’ve already shown you all the models in this post and when I found the nude colored one in my mail box I couldn’t have been any happier:) To me color’s perfect and can easily been worn with anything: the perfect summer accessory.
How are you all? Are you enjoying the summer?

Hey Zusammen:)
Ich verbringe hier in Dänemark eine tolle Zeit:) Das Wetter ist überraschend toll und wir geniessen die Sonne, das leckere Essen und unser süsses, kleines Sommerhäuschen:)
Immer bei mir? Mein absolutes lieblings Accessoire diesen Sommer: Meine D&G Sonnenbrille, die ich geschenkt bekommen habe. Ich habe euch in diesem Post bereits alle Modelle gezeigt und als ich dann das nudefarbige Modell im Briefkasten fand, hätte ich nicht glücklicher sein können:) Ich finde die Farbe perfekt und sie kann mit allen getragen werden: Das perfekte Sommeraccessoire:)
Wie geht es euch so? Verbringt ihr schöne Sommerferien?

 

Kommentare:

  1. Schöne Sonnenbrille und schöne Sommerbilder. Bei uns regnet es und ich genieße meine freie Zeit dennoch in vollen Zügen.
    Lieben Gruß!
    Mein Blog

    AntwortenLöschen
  2. man man...so schönes wetter...hier bei uns in deutschland regnet es eigentlich die ganze zeit..schrecklich :(

    wünsche dir einen schönen erholsamen urlaub :)

    AntwortenLöschen
  3. Schöne briile! Und die pics sind auch sehr schön! Have fun

    AntwortenLöschen
  4. I love the sunglasses. Their a nice colour.

    http://the-renaissance-of-inner-fashion.blogspot.co.uk

    AntwortenLöschen
  5. I am glad you are enjoying your time! Cute sunnies ;)


    XX,
    Miranda

    AntwortenLöschen
  6. LIEBE die Sonnenbrille!!!! Viel Spass noch für dich.

    AntwortenLöschen
  7. It is set apart from all other competitors because it caters for all levels of SEO work.
    No SEO campaigns are absolutely alike, therefore a different solution is required in each separate case.
    Use SEO Software Submitter CMS Editor and create quality contents and upload instantly.
    Here is my site ... http://proimblogger.com/captcha-sniper-review/

    AntwortenLöschen
  8. Everything is very open with a clear description of the challenges.
    It was definitely informative. Your website is useful. Many thanks for sharing!



    My web page - zetaclear
    Take a look at my web blog :: zetaclear

    AntwortenLöschen