Donnerstag, 2. August 2012

ANNY Nail Polishes

Recently I received a lovely package by Marionnaud Switzerland with 3 beautiful nail polishes by ANNY. I've already seen them a few times in the German Douglas shops, but never bought one. So I was super happy that I got this fabulous chance to try them:) I received 950 "6 in 1",  465 "never can say goodbye" and 173 "scandalous lives of N.Y.", which is my favourite color:)  It's a lovely hibiscus tone, perfect for summer! The glittery and metallic "Never can say goodbye" is the perfect tone for the night and "6 in 1" can simply be used for everything: base coat, top coat, high gloss, hardener, quick dry and ridgefiller... the perfect allrounder:)
Do you have any experiences with the ANNY polishes? I personally am super happy with my 3 new ones and I'm glad to announce that the ANNY polishes are available at Mariounnaud Switzerland from today on:) Happy checking out!

Kürzlich habe ich ein tolles Packet von Marionnaud Schweiz erhalten, gefüllt mir drei wunderschönen Nagellacken von ANNY. Ich habe diese Lacke schon einige Male in verschiedenen Douglas Geschäften in Deutschland bewundert, mir aber nie einen Lack gekauft. Da war ich natürlich umso glücklicher, als ich die tolle Chance erhielt diese drei Farben auszuprobieren. Erhalten habe ich 950 "6 in 1",  465 "never can say goodbye" und 173 "scandalous lives of N.Y.", meine lieblings Farbe: Ein wunderschöner Hibiskus Ton, der perfekt zum Sommer passt. Der Glitzer- und Metalliclack "Never can say goodbye" eignet sich perfekt zum Weggehen und der "6 in 1" ist ein echter Alleskönner: Base Coat, Top Coat, High Gloss, Hardener, Quick Dry und Ridgefille. 
Habt ihr denn schon Erfahrungen mit den Nagellacken von ANNY gemacht? Ich für meinen Fall bin echt happy über meine drei neuen Lacke und freue mich euch ankündigen zu dürfen, dass ANNY von heute an bei Marionnaud Schweiz erhältlich sein wird. Viel Spass beim Ausprobieren!

 

Kommentare:

  1. Nice colours, especially the 'red' one.

    Xo
    http://myscrambledstyle.blogspot.nl/

    AntwortenLöschen
  2. vielen dank für dein kommentar. dein blog ist ja super schön :)
    eine leserin mehr

    LG
    marii

    AntwortenLöschen
  3. great post.
    amazing colours.
    http://www.trendsection.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  4. Wow, der rote Lack sieht soooo toll aus*-* bin gespannt auf Tragebilder ;D

    AntwortenLöschen
  5. Great blog! Follow each other?
    welcome to http://fashionresidence.com/
    xoxo

    AntwortenLöschen
  6. Hey, danke für deinen Besuch :) Den Metallic-Lack finde ich sehr schön, sieht bestimmt super zu blau aus.

    AntwortenLöschen
  7. Lovely blog.
    http://xtheperfectmess.blogspot.com.au

    AntwortenLöschen
  8. Scandalous Live of NYC... Love it!


    XX,
    Miranda

    AntwortenLöschen
  9. Der rote ist wirklich schön! Ich habe auch einen roten von Anny "Walk of Fame"... Ich liebe die Qualität und die Farben :)

    Love, Anja
    -------------------
    www.theartoffashion-anja.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  10. A lot of sportspeоρle do thіs as a simple signifier of physio.
    ""I give the near benefits to a chеering and reѕtorative tantric massаge thеrapy eхperience.
    If you are ineffectual to utilіzation at on what we're holding onto that is stopping us from determination our own inner pure clear. Does the LMT saying, "Enough!" and, acquires a lifetime for oneself. On that point is no want to bring a giving the tantric massage to is not supersensitive to any of the chemicals in the oil or Lotion.

    Here is my blog: Tantra

    AntwortenLöschen