Montag, 1. Oktober 2012

My Beauty Favourites In September + Catrice Fabulous 40ties Limited Edition

Today I want to show you some of my beauty favourites from September and at the same time present you the lovely pieces I won from the Catrice Fabulous 40ties Limited Edition.

Heute möchte ich euch einige meiner Beautylieblinge vom September zeigen und euch zugleich noch die tollen Sachen vorstellen, die aus der Catrice Fabulous 40ties Limited Edition gewonnen habe.

L'Occitane pivoine flora hand cream, Clinique Chubbystick 05 Chunky Cherry, Clinique blush 110 Precious Posy, Catrice blush 060 Rosewood Forest, Clinique Chubbystick 08 Graped-Up, Manhattan endless stay make-up Ivory 60

This L'Occitane hand cream smells so lovely and has the perfect size to be a true follower in my handbag! Of course the chubbysticks had to be a part of this post! Right now I'm using the more dark tones a lot! For the blushes I used the Clinique Precious Posy and the Catrice Rosewood Forest a lot. I'm gonna tell you more about the Clinique one in another post. The Catrice one is a perfect mauve tone for fall. The Manhattan endless stay make-up is one I got for testing. I've been using a lot and I'm really happy with it;)

Die L'Occitane Handcreme riecht einfach toll und hat die perfekte Grösse um mein täglicher Begleiter zu sein! Die Chubbysticks mussten natürlich auch in diesen Post! Zurzeit benutze ich diese beiden etwas dunkleren Töne gerne. Bei den Blushes habe ich den Clinique Precious Posy und den Catrice Rosewood Forest gerne verwendet. Auf den Clinique Blush gehe ich einem anderen Post noch ein. Der Blush von Catrice ist ein wunderschöner mauviger Herbstton, einfach wunderschön! Die Manhattan Endless Stay Make-Up habe ich zum Testen zugeschickt bekommen und daher häufig benutzt und ich war soweit sehr zufrieden mit ihr:)

Catrice LE C03 Marlene's Favourite, Catrice C01 She's A Lady, Catrice C01 Red Butler, Urban Decay NAKED 2
I really like the lipsticks from the Catrice LE. The colors are beautiful, have a nice mate finish and the colors are perfect for fall. I especially like the first tone!! The Catrice eye shadows are great for everyday looks and can easily been mixed with the colors from the NAKED 2 palette, which is one of my favourite pallets ever since I got it! I use it almost every day and I simply love it!

Ich bin wirklich begeistert von den Lippenstiften dieser LE. Die Farben sind wunderschön, haben ein mattes Finish und passen toll zum Herbst. Besonders der 1. Ton gefällt mir! Die Catrice Eyeshadows gefallen mir für den Alltag sehr gut und lassen sich toll mit denen der NAKED 2 Palette mischen. Die NAKED 2 gehört ja schon seit ich sie habe zu meinen Lieblingen und wird fast täglich gebraucht! Ich liebe sie einfach!

Manhattan 05M, Catrice, C05 Doris' Darling, Catrice C02 Holly Rose Wood, Catrice C04 Nude Scene, Manhattan 04M

What can I say? 5 lovely tones (for fall). The 3 ones in the middle are from the Catrice LE and I'm especially crazy about the one in the middle: A beautiful berry red!!

Was soll ich sagen? 5 wunderschöne (Herbst) Töne. Die 3 mittleren Töne sind übrigens auch aus der Catrice LE und der Lack ganz in der Mitte ist mein absoluter Favorit: Ein wunderschönes beeriges Rot!

Sally Hansen Haute Chocolate 630, Kiko 807, Chanel Rouge Coco 05 Mademoiselle, Mary Kay Simply Pink 0012

The Sally Hansen polish just is one of my favourite fall polishes, so beautiful! These lipsticks have been my most worn ones in September and I got them with me almost all the time;) The Bodyshop Kabuki brush is quite new and I love, love, love it! It's sooo soft and it feels great on your skin!

Der Sally Hansen Lack gehört einfach zu meinen liebsten Herbstlacken, wunderschön! Die Lippenstifte sind di, die ich in diesem Monat am meisten getragen habe und die schon fast einen festen Stammplatz in meiner Handtasche bekommen haben. Der Bodyshop Kabuki Pinsel ist ziemlich neu und ich liebe, liebe, liebe ihn! Er ist so super weich und fühlt sich auf der Haut so schön an!


What have been your personal beauty favourites in September? Do you know any of the shown products? How do you like them?


Was waren eure persönlichen Beauty Lieblinge im September? Kennt ihr einige der gezeigten Produkte? Wie gefallen sie auch?


Kommentare:

  1. love this clinique lipstik)So bright colors!

    Polly with love
    follow)

    AntwortenLöschen
  2. Wo hast du die Naked 2 Palette gekauft?

    AntwortenLöschen
  3. Ich habe die Naked 2 Palette bei Sephora in Kopenhagen gekauft:)

    AntwortenLöschen
  4. great make up!

    http://rueoh.blogspot.it

    AntwortenLöschen
  5. great make up!

    http://rueoh.blogspot.it

    AntwortenLöschen
  6. wunderschöne Sachen!
    den Blush von Catrice möchte ich mir schon länger holen und den dunklen Lippenstift von der Catrice LE hätte ich sehr gerne gehabt, aber leider gab's ihn nicht mehr :-(
    LG Katrin

    AntwortenLöschen
  7. die naked palette besitze ich auch <33 sie ist mein absoluter liebling :)
    einen chubbystick hätte ich aber auch gerne :)

    ♡ ♡ ♡

    AntwortenLöschen
  8. Great post,love the Clinique lip pencils and the Naked palette..they are the best beauty produtcs ever!

    FASHION REVIEW
    FASHION REVIEW
    FASHION REVIEW

    AntwortenLöschen
  9. I heard a lot about the Clinique Lipstick, I should really try them!

    I have the Naked Palette one but you make me want to get the second one!

    oxo,
     
    ML
    TWENTY YORK STREET
    Follow @20YS on Twitter : @20YS
    Follow @20YS on Facebook: TWENTY YORK STREET
    Recent post: http://www.twentyyork.com/2012/10/jacob-review-sunshine-yellow-collar.html

    AntwortenLöschen
  10. I love beauty products! I need to try Chanel lipstick. And that L'Occitane hand cream sounds perfect!

    AntwortenLöschen
  11. Beautiful Post!
    I'm following you (Gloria Pepe 1498)!
    I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other?

    http://cecinestpasafashionblog.blogspot.it/

    AntwortenLöschen
  12. Oh cute! I actually want to try a new foundation, thanks for sharing.

    x

    the109block.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  13. My brother suggested I might like this web site.
    He was once entirely right. This post actually made my
    day. You can not believe simply how so much time I had spent for this info!
    Thank you!

    My website :: zetaclear
    Visit my web page ... zetaclear

    AntwortenLöschen
  14. Yes! Finally someone writes about 18+.

    Feel free to surf to my webpage ... african mango plus

    AntwortenLöschen