Donnerstag, 22. November 2012

Random Pictures: InstaDiary #3

So what's up on Instagram? Here a few impressions of my daily outfits, accessories, make up and my purchases and goodies:) If you want regular updates you can find me as @littlemiaaa on Instagram:) See you there and have a wonderful day!! 

Was zur Zeit so auf Instagram los ist? Hier ein paar Eindrücke meiner täglichen Outfits, meiner Accessoires, meines Make-Ups und meiner neusten Errungenschaften und Goodies:) Wenn ihr reguläre Updates wollt, findet ihr mich als @littlemiaaa auf Instagram:) Wir sehen uns da! Habt einen schönen Tag, meine Lieben! 

Kommentare:

  1. My spouse and I stumbled over hеre by a different
    pagе and thοught I might as well checκ things οut.
    I liκe ωhаt I ѕee so now i am
    following you. Looκ forward to finding out about уouг web page yet again.
    Also visit my web site ... Freshsmokenow.Com

    AntwortenLöschen
  2. Schöne Bilder :)
    Gruss aus dem Tessin!


    www.thefashionflyer.com

    AntwortenLöschen
  3. Sehr schöne Accessoires und auch mal wieder eine tolle Zusammenstellung ;3.

    lg Neru

    AntwortenLöschen
  4. Love the necklace...and all the pics, they are fantastic, so cool!

    dragyourheells.blogspot.com

    AntwortenLöschen