Samstag, 19. Januar 2013

Essence Vintage District Trend Edition

Recently Cosnova sent me a cute packet with some testing products from their Trend Edition "Vintage District". Today I want to introduce you to the products.

Kürzlich hat mir Cosnova ein süsses Packet mit Produkten aus der Trend Edition "Vintage District" zugeschickt. Heute möchte ich euch die Produkte vorstellen.
01 it's popul-art
This blush's beautiful! It's a wonderful golden-coral tone, which I've become a big fan of.

Was für ein wunderschöner Blush. Er hat einen schönen Koralle Ton mit leichtem goldenen Einschlag. Ich liebe ihn!

01 I'm so retro and 02 shopping @ portobello road eye shadows
Usually I'm not that much into colored eye shadows, but I really liked the blue one to give the eye make up some little accents, like I did on the eye make up shown below. The orange one is not really my color.

Normalerweise hab ich's nicht so mit knalligen Lidschattenfarben, aber der blaue gefällt mir für kleine Akzente, wie ich es beim AMU unten gemacht habe, super. Die orange Farbe ist nicht so mein Fall.
01 vintage peach and topcoat
The nail polish 01 vintage peach is a lovely light orange tone, perfect for spring. I personally find, that the polish looks a little fresher on the nail, than it look on this picture;) 

Der Nagellack 01 vintage peach ist ein schöner, heller orangefarbiger Ton, perfekt für den Frühling. Ich finde übrigens der Lack sieht in echt frischer aus, als auf dem Bild;) 
02 antique pink lipstick and lipgloss and 02 get arty gel eyeliner
Antique Pink is a beautiful tone. The lipstick is kind of sheer and can easily be layered or intensified by  the lipgloss, but doesn't stay on too long and must be applied regularly again.
I can't say much about the gel eyeliner, cause I never use gel eyeliner and don't have any experiences with them. So I can't compare it with anything. (I always use liquid eyeliner)

Antique Pink ist ein wunderschöner Ton. Der Lippenstift ist eher durchsichtig, kann aber durch Schichten aufgebaut oder durch den Lipgloss intensiviert werden. Der Lippenstift muss aber regelmässig aufgefrischt werden, da er nicht allzu lange hält.
Zum Gel Eyeliner kann ich leider nicht viel sagen, da ich nie Gel Eyeliner benutze und daher keine Erfahrungen habe, die es mir erlauben würden Vergleiche zu machen. (Ich benutze Liquid Eyeliner).

Do you know the Trend Edition? Which pieces do you like most?
Kennt ihr die Trend Edition? Welche Sachen gefallen euch am besten?







Kommentare:

  1. Wow I love that blush! looks very pretty.

    x Cammie

    AntwortenLöschen
  2. i'm totally in love with that blush , is awesome

    AntwortenLöschen
  3. check out this giveaway sweetie**
    http://style-limelight.blogspot.gr/2013/01/sismade-giveaway-16th-january-30th.html

    AntwortenLöschen
  4. wAUWH LOVE IT GIRL

    nice post

    xx

    www.sistersandsisters.com

    AntwortenLöschen
  5. Mich frisst der Neid, den Blush wollte ich unbedingt haben! :D

    Liebe Grüße,
    denisedefective.blogspot.co.at

    AntwortenLöschen
  6. The tесhniquеs of Τаntra агe impliсitlу our tantrіc maѕsage TherapiѕtsClісκ Here to schеdule
    Your tantric massagе or Facial. Оn that
    point іs nο you ԁo, too, pay this lady a
    visіt.

    Alѕo viѕit my website: sensual massage in london available at late hours

    AntwortenLöschen