Donnerstag, 5. Dezember 2013

Swarovski: Christmas Tree and "My Favourite Five"

Good morning dear all!!
You know I have a thing for Swarovski... and around Christmas time my love gets even bigger!! Since I study in Zurich I love the visit the Christmas market at the central station and my personal highlight is always the beautiful and shining Swarovski Christmas tree and all the wonderful presented pieces under it:)
Doesn't the tree look impressive?:)

Morgen, meine Lieben!!
Wir ihr vielleicht wisst habe ich eine Schwäche für Swarovski! Diese ist in der Weihnachtszeit ganz besonders ausgeprägt!! Seitdem ich in Zürich studiere, besuche ich jedes Jahr den Weihnachtsmarkt am Hauptbahnhof und mein persönliches Highlight ist jedes Mal der wunderschöne Swarovski Weihnachtsbaum und die darunter präsentierten Stücke!! 
Sieht der Baum nicht beeindruckend aus?:)
When I looked at the presented jewellery this year I somehow asked myself which pieces I would have shown, or which pieces I would love to see underneath my own Christmas tree;) Here are my favourite five Swarovski pieces I would show!!
Which one would you choose? (Check them out here and feel free to leave a link to the piece(s) in the comments)

Als ich mir in diesem Jahr so die wunderschönen Schmuckstücke ansah, habe ich mir überlegt, welche Stücke ich denn zeigen würde, bzw. welche Stücke ich selber gerne unter meinem Weihnachtsbaum sehen würde;) Das wären meine 5 liebsten Stücke, die ich zeigen würde:)
Welche würdet ihr wählen? (Hier könne ihr euch den Swarovski Schmuck ansehen. Wenn ihr mögt, könnt ihr ja einen Link mit dem/den Schmuckstück(en) hinterlassen)
press images by Swarovski




Kommentare:

  1. I love your favourite five!!!
    xoxo Sophia

    http://styleofsophia.blogspot.it

    AntwortenLöschen
  2. wow, the first collar is absolutely amazing, love it

    AntwortenLöschen
  3. Awww.. I <3 this favourite 5 collection. Without any doubt, Swarovski is a magician brand that bring lovely collection especially in holiday season. All these sets are marvellous and that Swarovski Christmas Tree is also amazing!
    xoxo

    Swarovski Sale

    AntwortenLöschen