Donnerstag, 2. Januar 2014

Beauty News: MAC "Magnetic Nude"collection [Preview]

Omg, girls, since January the most beautiful MAC collection is available in Europe: The "Magnetic Nude" collection. When I first saw the press images I immediately fell in love with almost all the products and after I looked at various swatches I'm even more crazy about this collection!!! I love the nude and wearable shades and all the shimmer... too pretty!! I have a special crush on the Extra Dimension Blushes in the shades "Pleasure Models" and "Autoerotique", the Extra Dimension Skinfinishes in the shades "Superb" and "Fairlx Precious", the fluidline in "Our Secret" and the lipstick in the shade "Morning Rose". I'll definitely have a look at this collection (!!) and can't wait to get my hands on some of the products;)
What about you? How do you like the collection? Any favourites?

OMG, Mädels!! Seit Januar ist die wohl hübscheste MAC Kollektion hier in Europa erhältlich: Die "Magnetic Nude" Kollektion. Als ich die Pressebilder zum ersten Mal sah, habe ich mich sofort in die Kollektion verliebt und nachdem ich mir einige Swatches angesehen habe, wurde ich nur noch verrückter nach der Kollektion. Diese tragbaren Farben und der ganze Schimmer gefallen mir unglaublich gut, einfach zu schön!! Zu meinen persönlichen Favoriten gehören bisher die Extra Dimension Blushes in "Pleasure Models" und "Autoerotique", die Extra Dimension Skinfinishes in "Superb" und "Fairlx Precious", der Fluidliner in "Our Secret" und der Lippenstift in "Morning Rose". Ich werde mir diese Kollektion auf jeden Fall (!!) genau ansehen und freue mich schon darauf, dass bestimmt einige Produkte bei mir einziehen werden!!;)
Wie sieht's bei euch aus? Wie gefällt euch die Kollektion? Habt ihr irgendwelche Favoriten?:)
Lipsticks: 1. "Close Contact"(amplified) 2. "Sensual Sparks" (amplified) 3. "Morning Rose"(cremesheen) 4. "Carnal Instinct"(frost)
Lip Glasses: 1."A Quiet Roar", 2. "Oh My Darling", 3. "Overspiced", 4. "Hell Bound"
Extra Dimension Eye Shadows: 1. "A Natural Flirt", 2.  "Sweet Heat" 3. "Platinum Love" 4. "Amorous Alloy" 5. "Silver Dawn" 

Extra Dimension Blushes: 1. "At Dusk" 2. "Autoerotique" 3. "Pleasure Model" 
Fluidline: 1. "Chilled", 2. "It’s Physical" 3. "Our Secret" 
Mascara: "Opulash Bad"
Brushes: 1. 128 Split Fibre Cheek, 2. 235 Split Fibre All Over Eye
Extra Dimension Skinfinishes: 1. "Superb", 2."Fairly Precious" 3. "Magnetic Appeal"
Press images by MAC





Kommentare:

  1. wow, you're so right, all these things are so damn amazing. i hope i can get some of them soon
    diannetho.blogspot.com.es

    AntwortenLöschen
  2. This collection is looking G to the O O D! I really like what I'm seeing :-)

    AntwortenLöschen
  3. Oh ja, die Kollektion ist ein wahrer Traum! Ich bin auch schon am Überlegen, ob ich heute noch in die Stadt fahre um mir die LE anzusehen und das ein oder andere Schätzchen zu kaufen! Ich finde vor allem Morning Rose bei den Blushes und At Dusk bei den Lippies super super schön. Die Lidschatten müsste ich geswatcht sehen, ich finde es immer schwer nur durch die Pressebilder zu beurteilen, ob ich etwas mag oder eben nicht :)
    Ich hoffe du bist gut ins neue Jahr gerutscht und wünsche dir ein tolles neues Jahr 2014!!! <3<3<3

    AntwortenLöschen
  4. Wunderschöne Produkte *-* Weisst du, ob die Kollektion bei douglas.ch oder maccosmetics.ch erhältlich sein wird?

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Liebe Seraina,
      Auf maccosmetics.ch sollten die Produkte ab Mitte Januar erhältlich sein:) Bei Douglas weiss ich es leider nicht:(

      Löschen
  5. Soooo schön *-*
    Die Produkte sehen wirklich toll aus, alltagstaugliche Farben und einfach wunderschön!

    Ganz liebe Grüße,
    Rosawölkchen

    AntwortenLöschen
  6. Ich bin ja nicht so der Nude Fan, sondern mag eher kräftige Farben, darum hat es mir diese Kollektion weniger angetan. Also grosser MAC-Fan gibt es aber stets genug neues und geliebtes am Stand, was bei mir einziehen muss :-) Liebe Grüsse

    AntwortenLöschen
  7. Hi Sara,

    Great feature! I am all for the nudes. Anything that doesn't take away from a woman's natural beauty is always best. Too many times I see women in makeup shades that change what they look like instead of enhancing who they really are. Just my two cents!

    AntwortenLöschen
  8. Hi Sara,

    Great feature! I am all for the nudes. Anything that doesn't take away from a woman's natural beauty is always best. Too many times I see women in makeup shades that change what they look like instead of enhancing who they really are. Just my two cents!

    AntwortenLöschen
  9. Hi Sara,

    Great feature! I am all for the nudes. Anything that doesn't take away from a woman's natural beauty is always best. Too many times I see women in makeup shades that change what they look like instead of enhancing who they really are. Just my two cents!

    AntwortenLöschen
  10. Hi Sara,

    Great feature! I am all for the nudes. Anything that doesn't take away from a woman's natural beauty is always best. Too many times I see women in makeup shades that change what they look like instead of enhancing who they really are. Just my two cents!

    AntwortenLöschen