Dienstag, 14. Januar 2014

New In #1 [Fashion, Beauty]

My last "New In" post is quite a while ago. So in November, December and January quite a lot (!!) of new things moved in;) Some of them are (Christmas) gifts or PR-Samples, others I bought myself for instance on sale:) If you'd like me to show you a product more closely or review it or if you'd like to see anything worn, please let me know!! That way I can go more into your wishes:) 
What did you buy recently or receive for Christmas?:)

Mein letzter "New In" Post liegt schon ein gutes Weilchen zurück. Seither sind im November, Dezember und Januar einige (!!) neue Sachen dazugekommen;) Manche Stücke habe ich zu Weihnachten geschenkt bekommen oder es sind PR-Samples. Andere Produkte wiederum habe ich mir selber gegönnt oder im Sale ergattern können;) Falls euch ein Produkt besonders interessiert und ihr gerne mehr Bilder oder eine Review hättet, lasst es mich doch wissen. Oder auch wenn ihr ein Stück gerne getragen sehen möchtet:) Gerne gehe ich auf eure Wünsche ein:)
Was habt ihr euch in letzter Zeit so gegönnt? Und was habt ihr Schönes unter dem Weihnachtsbaum gefunden?:)
Claire's necklace (CHF 9sale), Clarins Set (Christmas gift), NUXE Rêve de Miel Lip Balm (~EUR 7), Treaclemoon "the promgranate secret" body butter (EUR 5, found in France), Revlon Colorburst Lipgloss inBejeweled, Adorned and Embellished (PR-Sample)
Wedges found on LaRedoute (Sale)
MAC Stroke Of Midnight Eye Bag: Gold (Gift from the MAC Event), Maybelline Color Show Brocade (CHF 7.90), MAC Mineralize Skinfinish (CHF 41), MAC Pro Longwear Concealer, MAC "Riri Woo" Lipstick (Gift from the MAC event)
Nike Sneakers Dunk Sky High Suede found on La Redoute (Sale)
Zoeva Complete Brush Set (Christmas Gift), Urban Decay Naked 3 (EUR 45), MAC Mineralize Blush in Talk of the Town (CHF 36), MAC Mocha Powder Blush, MAC Desert Rose (CHF 33)
H&M coat (CHF 50, sale)
L' Occitane Karite Hand Cream (CHF 29.90), Guerlain Météorites Perles D'Or (CHF 33, sale), MAC "Rebel" lipstick (Christmas gift), Claire's neckalce (CHF 9, sale), H&M (men) scarf (EUR 20)





Kommentare:

  1. Die Naked 3 Palette hätte ich auch sososoooo gerne! :)
    Ich lasse sie mir nun von einer Freundin aus NYC mitbringen oder herschicken :)

    TELISHAH . de Klick :)

    AntwortenLöschen
  2. Oooh. Ich bin noch ein Neider wegen der Naked 3-Palette!
    & Handcreme von L'Occitane mag ich so gern... :)

    AntwortenLöschen
  3. love it all!
    xoxo Sienna
    http://www.fashionintheair.com

    AntwortenLöschen
  4. Lotsa nice goodies, Mia! I look forward to hearing more about them!

    AntwortenLöschen
  5. Love all fashion items your got and those makeup brushes seem amazing x

    DresSale Giveaway on my blog

    AntwortenLöschen
  6. Wow, das sind tolle Sachen! Besonders die Ketten gefallen mir, aber ich würde auch zu vielen Beautyprodukten (Naked3! guerlain! *.*) nicht nein sagen.
    Liebe Grüße,
    Suki

    AntwortenLöschen
  7. I love all your make-up haul especially the Naked 3 palette and Maybelline Color Show Brocade. The statement necklaces are pretty too.

    ~ Evelyn of http://RagsExchange.com AND http://StyleActuallyBlog.com

    AntwortenLöschen