Mittwoch, 26. März 2014

FashionFriends Haul: Victoria Secrets and More!

I'm a passionate shopping queen (what a surprise, haha) and I'm always looking for a good deal!;) Recently I discovered the online shop FashionFriends, which daily offers new super cool sales promotions! Of course I couldn't resists and got myself a few pieces and this order surely not going to be my last one;)
First of all I got myself a lovely black and classy leather business bag by the Swiss brand POON.  I love it! It works with so many outfits!

Ich bin eine leidenschaftliche Shopping Queen (was für eine Überraschung, haha) und immer auf der Suche nach einem tollen Schnäppchen!!;) Kürzlich habe ich den Online Shop FashionFriends für mich entdeckt, der täglich neue und tolle Verkaufsaktionen hat. Da konnte ich natürlich nicht widerstehen und hab mir das einiges bestellt und es wird bestimmt nicht meine letzte Bestellung sein:) 
Einziehen durfte unter anderem diese klassische, schwarze Ledertasche der Schweizer Marke POON. Ich liebe sie!! Die passt einfach zu jedem Outfit;)

Since I heard so many being crazy about the Victoria Secrets body sprays, so I thought I'd give them a try and went for one with the scent "Sheer Love". It's very soft, feminine, light and gentle! I love it!! That's why I actually also got myself a body lotion afterwards;)

Ich habe schon so viele von den Victoria Secrets Body Sprays schwärmen hören, dass ich nicht widerstehen konnte, als FashionFriends eine Aktion lancierte. Entschieden habe ich mich für die Duftrichtung "Sheer Love", der sehr feminin, leicht und dezent ist! Herrlich... gefällt mir super! Daher habe ich mir nachträglich noch eine Bodylotion geholt;)
The second fashion piece I bought is this awesome necklace by Amrita Singh! Ever since I got I've been wearing it almost daily! I love the shape and the colours♥ Perfect find!

Mein zweites Accessoire ist diese wunderschöne Halskette von  Amrita Singh! Seit ich sie habe, schmückt sie fast täglich meinen Hals! Ich liebe die Farben und die Form... ein perfekter Fund!
How do you like my haul? Do you already know FashionFriends?
Wie gefällt euch mein Haul? Kennt ihr FashionFriends?




Kommentare:

  1. Die Kette gefällt mir auch super gut! So schöne Farben da bekommt man doch direkt gute Laune :)

    AntwortenLöschen
  2. Mir gefallen besonders die Tasche und die Kette wirklich gut. Sieht nach Frühling aus.
    Habe allerdings nocht nichts von FashionFriends gehört. ;)

    AntwortenLöschen
  3. Hi Mia! I've known FashionFriends for some time now. They really have great stuffs. I even bought my Burberry Bag for almost half the Price.
    The Investors of FF also created a vintage online shop called PLV Fashion (formerly known Preloved). You can either buy or sell used items. Unsold items are sent back or donated to Winterhilfe. I hope you have time to take a peek. I got some stuffs there too.
    Have a great day!

    AntwortenLöschen
  4. I love your items, specially the necklace is so gorgeous!!!
    xoxo Sophia

    http://styleofsophia.blogspot.it

    AntwortenLöschen
  5. Nice haul! I really dig that necklace :-) I was looking at something very similar today! Didn't buy it though, and kind of regret it now.

    AntwortenLöschen
  6. die Tasche ist so schöön :) was ist denn fashionfriends?

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Fashion Friends ist ein Schweizer Online Shop :)

      xxx

      Löschen
  7. I've been following your blog for some time but never had the chance to comment. So this will be my first time. ;)
    I really like your necklace - the stones are all in my favorite colors, so pretty! And yeah, I also know Fashion Friends. I've been a member of this online shop for several years and I check out the sales everytime I get a new e-mail from FF!

    AntwortenLöschen
  8. Die Kette ist ja mal ein Traum!
    Von den Body Sprays habe ich mittlerweile schon so viel Gutes gehört, die würde ich auch zu gern mal selbst ausprobieren :)

    AntwortenLöschen