Freitag, 2. Mai 2014

Fashion & Lifestyle Favourites April 2014

- ENGL -
Last week I already showed you my April beauty favourites As promised, here are my April fashion and lifestyle favourites.
This month I've started going for the first spring pieces, like my new Zara statement necklace, my Ice Watch Glow and my new Adidas sunnies called "San Diego":) And as you can see, I had a special crush on light blue♥ When it comes to Yankee Candle tarts I've loved "Soft Blanket" and "Coastal Waters":)
Which fashion or lifestyle pieces have you been into this month?


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 


- DE -
Letzte Woche hatte ich Euch ja bereits meine April Beauty Favoriten präsentiert. Hier kommen, wie versprochen, meine liebsten Mode und Lifestyle Favoriten:)
Diesen Monat habe ich gerne zu den ersten frühlingshaften Stücken gegriffen, wie meiner neuen Zara Halskette, meiner Ice Watch Glow  oder meiner neuen "San Diego" Adidas Sonnenbrille:) Und wie Ihr sehen könnt, habe ich derzeit eine Schwäche für hellblau♥ "Soft Blanket" und "Coastal Waters" waren diesen Monat übrigens meine liebsten Yankee Candle Tarts:)
Welche Mode- und Lifestylepieces haben es Euch diesen Monat angetan?
Fashion & Lifestyle Favourites April 2014
Fashion favorite: Zara statement necklace
Fashion & Lifestyle Favourites April 2014 
Fashion & Lifestyle Favourites April 2014
Fashion favorite: Ice Watch Snow Blue
Fashion & Lifestyle Favourites April 2014
Yankee Candle «Soft Blanket» and «Costal Waters»
Fashion & Lifestyle Favourites April 2014
Fashion & Lifestyle Favourites April 2014
 



Kommentare:

  1. totally love it!
    xoxo Sienna
    http://www.fashionintheair.com

    AntwortenLöschen
  2. Die Kette ist wunderschön <3

    AntwortenLöschen
  3. Die Chettle ish de hammer! Die Farbe :)<3

    AntwortenLöschen
  4. that first necklace is sooooo beautiful, love it

    AntwortenLöschen
  5. I really love the statement necklase, it´s splendid!

    http://anesagill.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  6. I like your H&M flats! I love that they are so simple.

    AntwortenLöschen
  7. wow die Kette ist ja super schön :)

    LG Anna
    http://annaley5.blogspot.de/

    AntwortenLöschen