Dienstag, 3. Juni 2014

Inglot Beauty Haul + Shop Opening in Zurich

 As you already may know from Facebook or Twitter: Zurich finally has it's own Inglot Shop at Europaallee, yeah!! Of course I didn't wanna miss visiting the new shop and went there with my lovely blogger friend Steffi! The new shop is really pretty and even bigger as the one in Lucerne;)! The product range is huge and offers everything a beauty heart could wish for! So of course I coulnd't leave without a few more pieces for my "Freedom System" paletts;) So say hello to my 3 new eye shadows and my new contouring powder
Just like I mentioned in my first Inglot Haul: the products great. They're super soft with a great pigmentation! I absolutely love them! I'm especially happy about my new contouring powder! It's matt and ashy and therefore looks great with my pale skin, I think!!I'm going to talk more about it in one of my upcoming "contouring  powder" post:)
Have you already been at the new Inglot Shop in Zurich? How did you like it?

Wie ihr über Facebook oder Twitter vielleicht schon erfahren habt, hat Zürich endlich auch einen eigenen Inglot Shop (in der Europaallee)! Ich habe es mir natürlich nicht nehmen lassen und bin gleich mit meiner lieben Bloggerfreundin Steffi vorbei;)! Der Shop ist wirklich wunderschön und sogar noch ein kleines bisschen grösser als der in Luzern. Die Produktauswahl ist riesig und hält alles bereit, was das Beautyherz höher schlagen lässt!♥ Da musste natürlich noch das eine oder andere Schätzchen mit;) Ein herzliches Willkommen also an meine drei neuen Lidschatten und mein neues Konturierpuder:)
Wie ich bereits in meinem letzten Inglot Haul erwähnt hatte, sind die Produkte wirklich toll, butterweich und super pigmentiert! Ganz besonders hat es mir mein neues Konturierpuder angetan! Es ist matt und aschig, was gut zu meiner hellen Haut passt! Ich werde aber in einem baldigen "Konturierprodukte" Post näher darauf eingehen;)
Habt ihr den neuen Zürcher Inglot Shop schon entdeckt? Wie gefällt er euch? 
 




Kommentare:

  1. 402 and 452 need to be mine. I mean another Inglot palette is always a good idea. I haven't checked the store, looks like I have to visit Zurich soon! I love Inglot, I 've told you they have amazing things!

    AntwortenLöschen
  2. wow, mia, das sind ja fantastische farben! danke fürs zeigen,
    die schau ich mir mal in natura an.
    hab einen tolle woche, alles liebe dir!
    Maren Anita

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    AntwortenLöschen
  3. Omg, those shades are sooo freaking beautiful! I would grab those from you! All of them and I love how even they look!

    AntwortenLöschen