Samstag, 22. November 2014

NOTW: Sally Hansen "Guilty Pleasure" Collection

Yeah, today we're having a little premiere here on the blog, cause for the first time I had the chance to try out a whole Sally Hansen collection and of course show it to you... the "Guilty Pleasure" collection. The collection contains 6 lovely shades, which are perfect for fall and winter. In my opinion "706 Glitter Bomb" and "709 Rule of Plum" are perfect fall tones, "707 Scarlet Letter" and "708 24K Dipped" are great for Christmas and "710 Diamond Jubliee" and "711 Luxe Tux" are two perfect shades for New Years Eve. Or what do you think? By the way, what I actually really like about the Sally Hansen nail polishes is the wonderful, very wide brush. They make it really easy to apply the nail polish:)
How do you like the collection and what are your experiences with Sally Hansen?

Yeah, im heutigen NOTW gibt's eine kleine Premiere... ich dufte meine erste Sally Hansen Kollektion testen, die ich euch heute natürlich gerne vorstelle: Die "Guilty Pleasure" Kollektion. Diese enthält 6 verschiedene Nuancen, die perfekt in den Herbst/Winter passen. "706 Glitter Bomb" und "709 Rule of Plum" passen perfekt in die herbstliche Zeit, "707 Scarlet Letter" und "708 24K Dipped" sind super weihnachtlich, während "710 Diamond Jubliee" und "711 Luxe Tux" sich super für einen Neujahr's Look eignen. Oder was meint ihr? Was mir übrigens sehr positiv aufgefallen ist, ist das breite Sally Hansen Bürstchen. Dieses erleichtert das Auftragen des Nagellackes ungemein!:)
Wie gefällt euch die Kollektion? Was sind eure Erfahrungen mit Sally Hansen?
PR-Sample




Kommentare:

  1. Die Lacke sind total hübsch, besitze selbst gar nichts von Sally Hansen.

    Glg Nati

    AntwortenLöschen
  2. Die Lacke finde ich alle seeehr schön - die hätt ich alle gerne :D
    Habe mir vor kurzem meinen 1. Sally Hansen Lack gekauft & bin hin und weg ^_^
    Liebe Grüße aus Österreich,
    Denise

    AntwortenLöschen
  3. I've been meaning to try the new gel nail polished by Sally Hansen but I didn't realize they were available in Switzerland. I was thinking about getting myself some in Belgium next month but I guess I can just get them here then. Where can I find them?

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dear Melissa,

      I know that some Coop (City) have them and I'm pretty sure I've seen them at Manor as well;)

      Löschen
  4. I love 711 and 706 best! Love love how the silver glitter bits show up in the black base, these shades are also quite unique!

    AntwortenLöschen