Mittwoch, 1. April 2015

My Filofax Original Fluro Pink in Personal: Decorated Pages

As you may know from various "Filofax Haul" posts (like this haul) I'm totally into that whole Filofax/planner decorating thing;) Although I've showed you all kind of stuff I use and bought, I've never really showed you what my planner pages look like in the end;) So it's about time you get to see some of my decorated pages! ;)
How do you like the pages? Do you also decorate your agenda pages or do you prefer "clean" and simple ones?

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Wie ihr aus verschiedenen "Filofax Haul" Posts wisst (wie z.B. aus diesem Haul), bin ich total verrückt nach meinem Filofax und danach ihn zu dekorieren. Bisher habe ich euch immer wieder gezeigt, was ich so in meiner Sammlung habe, bzw. was ich mir alles so für den Planner gekauft habe, aber noch nie gross, wie die Agenda eigentlich von innen aussieht. Heute möchte ich das nachholen und euch einige dekorierte Agenda-Seiten zeigen!;)
Wie gefallen sie euch? Dekoriert ihr eure Agenda auch oder mögt ihr es lieber "sauber" und simpel?
Filofax Original Personal, Fluro Pink


  

Kommentare:

  1. Ich liebe dein Filofax! Hab den selben nur in Orange. Wenn ich Zeit habe, dann dekoriere ich meinen auch. Woher hast du den mega coolen Starbucks Paperclip? xoxo

    AntwortenLöschen
  2. I love how what you did with your Filofax :-) I'd be too lazy to get this creative with it I think...

    AntwortenLöschen
  3. I remember I suggested you to write a post about your Filofax a few months ago and here it is! :D I love the way you decorate the pages, it's girly but not too overwhelming ♡

    AntwortenLöschen