Donnerstag, 28. Mai 2015

H&M Preview May and June: Clothes, Shoes, Accessories

I personally love to sneak a peek at upcoming products or fashion pieces! So let's have a look at a selection of pieces we soon can expect to discover at H&M. As you can see I already got my favourites, which I'm definitely gonna have a closer look at;)
What about you? Which pieces are you looking forward to?

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Ich persönlich liebe es, immer wieder Mal einen kleinen Blick "in die Zukunft" zu werfen und zu erfahren, auf welche Produkte, Kleider und Accessoires ich mich, bzw. wir uns freuen dürfen! Darum lasst uns mal sehen, was H&M demnächst für uns bereithält. Wie ihr seht, ich habe meine Favoriten bereits gefunden und kann es kaum erwarten, die Sachen live zu sehen und natürlich anzuprobieren!
Wie sieht's bei euch aus? Auf welche Kleidungsstücke, bzw. Accessoires freut ihr euch am meisten?

H&M Preview May and June: Clothes, Shoes, Accessories

H&M Preview May and June: Clothes, Shoes, Accessories

H&M Preview May and June: Clothes, Shoes, Accessories

H&M Preview May and June: Clothes, Shoes, Accessories
all images by H&M

Kommentare:

  1. I love the shoes.

    the-renaissance-of-inner-fashion.blogspot.co.uk

    AntwortenLöschen
  2. Honestly, I don't see *that* much that draws my attention. Just not my style this summer I guess.

    AntwortenLöschen
  3. Weisst du, ab wann das erhältlich ist? :)

    AntwortenLöschen
  4. De gstreifti Overall muessi aprobiere :D

    AntwortenLöschen