Mittwoch, 10. Juni 2015

Urban Decay News: Afterglow 8-Hour Powder Blushes

Wow girls, how exciting is this: Urban Decay is launching a new Naked palette, called Naked Smoky ... I can't wait to get my hands on that one!! But until then I'm happy to play around with some other new Urban Decay summer launches, like the Afterglow 8-Hour Powder Blushes.
This new blush range contains 12 blushes, of which I got 3 shades: Indecent (light peachy nude), Quickie (bright pink, blue based) and Crush (medium pink). I think the color range has a really great selection: a lot of natural and subtle tones, but also a good amount of bright and more special shades!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Wow, Mädels, wie aufregend ist das denn: Urban Decay lanciert eine weitere und damit neue Naked Palette, die Naked Smoky ... Ich kann es kaum erwarten, das gute Ding endlich selber in den Händen zu halten und natürlich fleissig zu testen! Bis dahin vergnüge ich mich aber noch mit einigen weiteren Urban Decay Sommer-Neuheiten wie beispielsweise den Afterglow 8-Hour Powder Blushes.
Die neue Blush-Reihe besteht aus insgesamt 12 Nuancen, von denen ich 3 Stück besitze: Indecent (helles, Peach-Nude), Quickie (knalliges Pink mit blauem Unterton) and Crush (Medium Pink). Insgesamt finde ich die Farbauswahl sehr gelungen: eine gute Mischung aus natürlichen Alltagstönen und einigen richtig knalligen und speziellen Nuancen.
Urban Decay News: Afterglow 8-Hour Powder Blushes
Urban Decay Afterglow 8-Hour Powder Blushes
Urban Decay News: Afterglow 8-Hour Powder Blushes
All of the 3 shades I got are more or less matte. They're easy to apply (maybe a little powdery/dusty when you swirl the brush in it) and they blend well on the cheeks. The pigmentation is just perfect: not too much or little pigmentation. With bright shades like Quickie or Crush I definitely prefer a blush, that isn't too pigmented, so that the risk of getting overblushed is kept at a minimum;) (I'd rather build up the color!) 
Besides the pretty shades I'm also a fan of the packaging, which looks really pretty and special in my opinion! (Urban Decay really got me with their packagings! I'm still so crazy about the packaging of the Sheer Revolution Lipsticks!)
Have you already discovered and maybe tested these new blushes? How do you like the packaging?

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Die drei Blushes in meiner Sammlung sind allesamt mehr oder weniger matt. Sie lassen sich einfach auftragen (sind etwas staubig, wenn man mit dem Pinsel das Produkt aufnimmt) und lassen sich schön verblenden. Die Pigmentierung finde ich persönlich genau richtig: nicht zu stark und nicht zu schwach. Gerade bei so knalligen Farben wie Quickie oder Crush bevorzuge ich Blushes, die nicht allzu stark pigmentiert sind, um nicht zu riskieren, plötzlich total overblushed zu sein;) (Da baue ich die Farbe lieber durch Schichtung langsam auf!)
Neben den wunderschönen Nuancen gefällt mir auch die Verpackung der Blushes unglaublich gut, sieht wirklich hübsch aus!! (Auch die Verpackung der Urban Decay Sheer Revolution Lippenstifte haut mich immer wieder um ... soooo schön!)
Wie sieht's bei euch aus? Habt ihr die neuen Blushes schon entdeckt und gegebenenfalls getestet? Wie gefällt euch die Verpackung?
Urban Decay News: Afterglow 8-Hour Powder Blushes
Afterglow 8-Hour Powder Blushes Indecent, Quickie and Crush
Urban Decay News: Afterglow 8-Hour Powder Blushes
Afterglow 8-Hour Powder Blushes: Swatches
Urban Decay News: Afterglow 8-Hour Powder Blushes
PR-Sample

Kommentare:

  1. Indecent is my personal favorite of the three :-) Been wearing it all week so far!

    AntwortenLöschen