Donnerstag, 20. August 2015

OPI Venice Collection: O Suzi Mio and Gelato on My Mind

I've never been to Venice before, but I definitely want to visit the «City of Water» in the coming years. But until I get to sit in a beautiful gondola with a cute Italian gondolier showing me Venice I'm happy to experience various sides of the city trough the new OPI «Venice» Collection. 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Bis dato war ich noch nie in Venedig. Ich möchte die «Stadt auf dem Wasser» aber in den nächsten Jahren unbedingt besuchen! Bis ich aber tatsächlich mit einem süssen Italiener durch die Stadt gondeln darf, erfreue ich mich an der neuen «Venice» Kollektion von OPI.
OPI Venice Collection: O Suzi Mio and Gelato on My Mind
OPI Venice Collection

OPI Venice Collection: O Suzi Mio and Gelato on My Mind

I was lucky to receive two shades from the «Venice» collection, which overall contains 15 shades: «Gelato on My Mind» a icy-cool light blue and «O Suzi Mio» a pretty dark aubergine tone - both very pretty! The nail polish texture is quite liquid, still they both cover in 2 layers and are easy to apply. With my current favorite base and top coat by essence they last for about 4-7 days (on my nails). 
 While «Gelato on My Mind» is more of a icy winter shade to me, I think «O Suzi Mio» is just perfect for the upcoming fall season: very dark and elegant. It's definitely going to complement my autumn wardrobe;)

Have you already spotted the OPI Venice Collection? What's your impression?



. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Aus der Kollektion, die insgesamt 15 Nuancen enthält, wurden mir zwei Nuancen zur Verfügung gestellt: «Gelato on My Mind», ein eiskaltes Pastellblau und «O Suzi Mio», ein verführerischer, dunkler Aubergine-Ton – beide sehr, sehr hübsch! Die Lacke besitzen eine etwas flüssigere Textur, decken aber in zwei Schichten und lassen sich problemlos auftragen. Mit meinem geliebten Power-Duo, bestehend aus dem Gel Base und Top Coat von essence überstehen die Nagellacke gut 4-7 Tage (auf meinen Nägeln).
Während «Gelato on My Mind» für mich eher ein eisiger Winter-Lack ist, finde ich «O Suzi Mio» perfekt für die kommende Herbstsaison: sehr dunkel und elegant ... definitiv eine gute Ergänzung meiner Herbstgarderobe;)

Habt ihr die OPI Venice Kollektion schon gesichtet? Wie gefällt sie euch?

OPI Venice Collection: O Suzi Mio and Gelato on My Mind
OPI Venice Collection: O Suzi Mio and Gelato on My Mind
OPI Venice Collection: O Suzi Mio and Gelato on My Mind
OPI Swatches: Galato on My Mind and O Suzi Mio
OPI Venice Collection: O Suzi Mio and Gelato on My Mind


1 Kommentar:

  1. Gelato on my mind hab ich jetzt schon auf ein paar Blogs angeschmachtet. So eine wunderschöne Farbe. <3 Die wird sicher einziehen.
    Liebste Grüße, Lisa von The Beauty Inspirations

    AntwortenLöschen