Mittwoch, 16. September 2015

Manhattan Blogger-Event: New Last & Shine Nail Polish Range

As some of you might know I was in Munich last Friday for the Manhatten Blogger-Event. Themed «it will last & shine» Manhattan invited to sneak a peek at their new nail polish range «Last & Shine»! So let’s find out what Manhattan came up with and have a look at some event impressions.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Wie einige von euch vielleicht schon wissen, war ich letzten Freitag in München am Manhattan Blogger-Event. Frei nach dem Motto «it will last & shine» lud Manhattan zur Entdeckung ihrer neuen Nagellack-Reihe «Last & Shine». Natürlich möchte ich euch nicht vorenthalten, auf welche Produkte wir uns demnächst freuen dürfen und einige Eindrücke vom Event mit euch teilen.
Manhattan Blogger-Event: New Last & Shine Nail Polish Range
The new Manhattan «Last and Shine» nail polish range
Manhattan Blogger-Event: New Last & Shine Nail Polish Range
The new nail polish range is going to hit the stores at the end of September
Manhattan Blogger-Event: New Last & Shine Nail Polish Range
Shade «240 Sweet Cupcake»

New Manhattan Last & Shine Nail Polish Range


The new Manhattan «Last and Shine» nail polish range, which is going to replace all the other ranges, contains altogether 75 shades (wow!!). Manhattan claims that the nail polishes dry quickly, that they're shockproof and that they'll last up to 10 days without chipping or loosing their shine. Thanks to the new «Fast and Easy» brush the application is suppose to be very quick and easy. 
My first impression so far: awesome! Since the event I'm wearing the pretty burgundy tone called «The Queen of the World» and although I've dragged lots of moving boxes and helped screwing together various furniture (I'm moving out right now ... but I'm gonna tell you more about that in another post) my nails still look presentable! I'm impressed and really looking forward to test other shades and of course show you various swatches:)

How do you like the new Manhattan Last and Shine range so far? Are you gonna have a closer look at it?:)



. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Die neue Manhattan «Last and Shine» Reihe, die im Übrigen alle anderen Nagellack-Reihen ersetzten wird, besteht insgesamt aus 75 Lacken (wow!). Laut Manhattan sollen die neuen Lacke besonders schnell trocknen, stossfest sein und dank patentierter Formulierung bis zu 10 Tage halten, ohne abzusplittern oder den Glanz zu verlieren. Dank dem neuen «Fast and Easy» Pinsel, soll sich der Auftrag besonders einfach und schnell gestalten. 
Mein erster Eindruck bis jetzt: super! Ich trage seit dem Event einen der neuen Lacke auf den Nägeln, und obwohl ich in der Zwischenzeit viele Kisten geschleppt und Möbel zusammengebaut habe (ich ziehe zurzeit um, mehr dazu in einem anderen Post), sehen die Nägel noch immer vorzeigbar aus! Ich bin wirklich beeindruckt und freue mich schon aufs Weitertesten und darauf, euch allerlei Swatches zu zeigen:)

Wie gefällt euch die neue Manhattan Last and Shine Reihe bisher? Werdet ihr euch die neuen Lacke genauer ansehen?:)

Manhattan Blogger-Event: New Last & Shine Nail Polish Range
Let's have a «Love Peach» drink
Manhattan Blogger-Event: New Last & Shine Nail Polish Range
Ready for the #LastAndShine shooting!
Manhattan Blogger-Event: New Last & Shine Nail Polish Range
Shade «500 Hot Brownie»
Manhattan Blogger-Event: New Last & Shine Nail Polish Range
Recipe for the «Love Peach» drink
Shade «120 Love Peach»
Manhattan Blogger-Event: New Last & Shine Nail Polish Range
Manhattan Blogger-Event: New Last & Shine Nail Polish Range
Nail Candybar at the Manhattan Blogger-Event
Manhattan Blogger-Event: New Last & Shine Nail Polish Range
Manhattan Blogger-Event: New Last & Shine Nail Polish Range
Shade «Mint Me!»

Kommentare:

  1. Looks like it was a great event! I kept scrolling back to that snap of the cupcakes, lol...

    AntwortenLöschen
  2. tolle Nagellacke, ich freue mich auf das neue Design :)

    Liebe Grüße, paapatya, www.paapatya.blogspot.de

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ich mich auch! Ich muss mir unbedingt noch den Base Coat holen!! :)

      Löschen